"Sejem je razdeljen na različne vsebinske segmente, v katere komisija organizatorja sejma na podlagi dejavnosti podjetja in njihovih izdelkov umešča razstavne površine, in sicer Maison za notranjo opremo, Objet za konceptne in drobne izdelke ter Influences, ki vključuje oblikovanje in arhitekturo. Tako je tudi skupinska predstavitev slovenskega gospodarstva na tej osnovi umeščena v tri različne segmente", pojasnjujejo pri agenciji Spirit Slovenija.
V segmentu Now! Design a Vivre v razstavni hali 7 se bodo predstavila podjetja Donar, Eko Saja, Gonzaga, Lutman design Studio in Mizarstvo Bolčič. Podjetje Donar med drugim predstavlja z nagrado red dot nagrajena stola Nico Less, in Beatnik z vgrajenim zvočnim sistemom.
Podjetje Eko Saja je na ogled postavilo modne lesene izdelke za vse priložnosti blagovne znamke WoodWay, podjetje Gonzaga pa poleg električne višinsko nastavljive mize in novega pisarniškega programa Vista tudi program predelnih sten Stonehenge, ki omogoča preprosto oblikovanje pisarniških otokov.
Lutman design Studio predstavlja stojalo za mobilne telefone in tablice iz keramike in orehovega lesa, ki omogoča brezžično polnjene pametnih naprav z uporabo napredne indukcijske tehnologije. Mizarstvo Bolčič sejmu predstavlja blagovno znamko Mitja, ki je poklon slovenskemu mizarskemu strokovnjaku Mitji Bolčiču. Vsi predmeti v kolekciji so natančno izdelani po vnaprej določenem sklopu geometričnih pravil, vseeno pa sledijo zgodbi lesa.
V segmentu Elegant v razstavni hali 4 razstavlja Mizarstvo Kraljič, specializirano za izdelavo notranje opreme in stavbnega pohištva iz masivnega lesa.
V segmentu Fashion v hali 6 pa si oblikovalci lahko ogledajo dodatke za dom slovenske oblikovalke Almire Sadar. Značilnost kolekcije, kot pravijo pri agenciji Spirit, so izdelki s poudarkom na ročnem delu, ki opozarjajo na pozabljene kulturne vrednote, razvijajo čustveno komponento v sodobnem oblikovanju in poudarjajo lokalno pred globalnim.
"Podjetja za večjo prepoznavnost nastopajo na konstrukcijsko in oblikovno poenotenih stojnicah pod krovno znamko Slovenia design. Posamezne razstavne prostore je oblikoval arhitekturni Studio Primož Jeza, ki je koncept zasnoval že lani za sejem 100percent design v Londonu. "Gre za modularno postavitev, ki je prilagodljiva in omogoča, predstavitev na razstavnih prostorih različnih velikosti. Poudarek je na izdelkih, ne na sami podlagi – k temu pripomore tudi bela barva stojnice," še pojasnjujejo in dodajajo, da je oblikovana na sodoben način in hkrati brezčasna, kar bo omogočalo, da se jo uporablja kar nekaj let na različnih sejmih.
Sejemsko predstavitev bodo slovenska podjetja dopolnila s poslovnimi srečanji in obiskom francoskih oblikovalskih studiev, ki jih ob podpori direktorata za lesarstvo, agencije Spirit Slovenija, Veleposlaništva RS v Parizu, GZS – CEMP in Lesarskega grozda, organizira pariška gospodarska zbornica.
"S skupno predstavitvijo slovenskih podjetij si Spirit Slovenija skupaj s sodelujočimi podjetji prizadeva storiti pomemben korak k večji prepoznavnosti slovenskega oblikovanja v tujini in ga pod blagovno znamko Slovenia design ustrezno postaviti na zemljevid svetovnega oblikovanja. Prvi konkretnejši korak h grajenju prepoznavnosti slovenskega oblikovanja kot celote na tujih trgih je bil storjen že lani, s skupno predstavitvijo devetih slovenskih podjetij na sejmu 100percent design v Londonu," še pojasnjujejo. Letos so s tem nadaljevali, in sicer spomladi v Milanu, kjer je italijanski javnosti svoje izdelke predstavljalo 20 slovenskih oblikovalcev in podjetij. Poleg predstavitve v Parizu letos sledita še skupinski predstavitvi na sejmu 100percent design v Londonu in Mebel v Moskvi.