Cilj projekta je bil ustvariti skupno prodajno kolekcijo uporabnega tekstila za dom in tako so nastali novi tekstilni vzorci in kolekcije za Mercatorjevi blagovni znamki Ambient in Lumpi. Študentje so v obstoječe izdelke, kot so posteljnina, tepih, prt, predpasnik, uvajali nove tehnične in oblikovne izboljšave ter razvijali nekonvencionalne in inovativne ideje za nove, še neobstoječe izdelke.
Strokovna žirija je 2. marca izbrala najbolj estetske, domiselne in željam naročnika prilagojene idejne osnutke, ki so od 29. marca na ogled v Mercator centru Šiška v Ljubljani.
Razstava, ki si jo lahko ogledate do 12. aprila, je sestavljena iz dveh delov. Prvi del predstavlja 24 tekstilnih ploskev v velikosti posteljnine, na katerih so predstavljeni različni tekstilni vzorci za Mercatorjevi blagovni znamki Ambient in Lumpi. Drugi del razstave pa tvorijo plakati, kjer so razložene zamisli in uporabnost izdelkov, od katerih jih je bilo nekaj tudi prototipno izvedenih.
Kot so povedali na Katedri za oblikovanje tekstilij in oblačil Naravoslovnotehniške fakultete, so s sodelovanjem zadovoljni. „Zelo cenimo, da nam je Mercator zaupal in finančno podprl projekt oblikovanja novih kolekcij ter izdelkov, ki so namenjeni razširitvi njihove ponudbe. Upamo, da smo zaupanje v našo kreativnost in oblikovalsko zrelost upravičili in da bomo idejni projekt pripeljali do dejanske realizacije in prodaje nekaterih najboljših izdelkov.“