"Gre za nadaljevanje lani začete zgodbe za povečanje prepoznavnosti slovenskih pohištvenih podjetij in slovenskega oblikovanja kot celote na tujih trgih," pravijo na javni agenciji Spirit Slovenija in dodajajo, da si skupaj s sodelujočimi podjetji prizadevajo storiti pomemben korak naprej k večji prepoznavnosti tako slovenskih pohištvenih podjetij kot tudi slovenskega oblikovanja v tujini. "Z aktivnostmi v tej smeri smo začeli že lani, s skupno predstavitvijo devetih slovenskih podjetij na sejmu 100% Design v Londonu. Letos je agencija lani zastavljeno pot nadgradila še z razstavo slovenskega industrijskega oblikovanja Slovenia design Showroom 2016 v Milanu, na kateri je italijanski javnosti svoje izdelke uspešno predstavljalo 20 slovenskih oblikovalcev in podjetij iz lesne, pohištvene in z interierom povezanih dejavnosti. Sledil je uspešen skupinski nastop sedmih slovenskih podjetij na vodilnem svetovnem sejmu s področja oblikovanja Maison & Objet v Parizu," še pojasnjujejo. Letos pa sledi še ena skupinska predstavitev slovenskih podjetij, in sicer na sejmu Mebel v Moskvi, ki bo med 21. in 25. novembrom 2016.
V slovenskem paviljonu pod blagovno znamko Slovenia design na 148 kvadratnih metrih razstavne površine sodeluje 14 slovenskih podjetij: Atelje Mali, Daowood, Donar, Drugačno pohištvo, Gonzaga, Klun Ambienti, Almira Sadar, Lutman Design Studio, Mizarstvo Bolčič,Mizarstvo Kraljič, Stories Design, 3S Design, Tapetništvo Novak in Trokot.
Skupni paviljon je že lani oblikoval arhitekturni studio Primož Jeza. "Predstavlja pa sintezo med lesno industrijo in oblikovanjem. Oblikovan je na sodoben način in je hkrati brezčasen, poudarek je na izdelkih in ne na samem prostoru," še pravijo na javni agenciji Spirit Slovenija.
A to ni edino slovensko oblikovanje, ki je na ogled v britanski prestolnici, med razstavljavci na sejmu kopalniške opreme je tudi podjetje Kolpa, v Londonu pa so na ogled tudi novi izdelki slovenske oblikovalke Nike Zupanc, ki jih je zasnovala za britansko podjetje Sé. Slednje ob tej priložnosti odpira prvo "flagship" trgovino.
Sejem 100% Design se je prvič odvijal leta 1995, tokrat se drugič dogaja v razstavnem in konferenčnem centru Olympia iz leta 1886. Razstava pohištva in oblikovanja je razdeljena v pet sklopov (Interiors, Design & Build, Kitchens & Bathrooms, Workplace and Emerging Brands), osrednja tema letošnje prireditve pa je "Experience". Sejem spremljajo številni zanimivi dogodki, predavanja in pogovori z različnimi arhitekti, oblikovalci in drugimi strokovnjaki. Na primer jutri bo na sejmu nastopil priznani oblikovalec Ron Arad, ki oblikuje za podjetja, kot so Kartell, Vitra, Moroso, Driade, Alessi, Cappellini, Cassina in Magis. Pogovore, ki potekajo v okviru prireditve Talks with 100% Design, tokrat vodijo predstavniki londonskega muzeja oblikovanja (Design Museum), ki ga bodo 24. novembra 2016 odprli na novi lokaciji v predelu Kensington.
Sejem 100% Design je lani v štirih dneh, kolikor traja, obiskalo 26.211 obiskovalcev.