Po letu in pol sejemskega premora je v Milanu v teh dneh znova tako kot pred svetovno epidemijo. Lani je bil namreč največji pohištveni sejem Salone del Mobile, ki se odvija vsako leto aprila in na katerega se vsako leto zgrne več kot 300 tisoč obiskovalcev, odpovedan in prestavljen na letošnji september, ko je zares odprl svoja vrata.
Šestdeseta izdaja sejma, ki so ga poimenovali Supersalone, ni posebna le zaradi visokega jubileja, temveč tudi zaradi dejstva, do so prvič hkrati predstavili vse kategorije izdelkov. Na sejmu so poleg sejma klasičnega, modernega in dizajnerskega pohištva, še sejmi kopalnic International bathroom exhibition in kuhinj EuroCucina (v okviru slednjega poteka tudi FTK – Tehnology for the Kitchen, ki je namenjen novostim pri gospodinjskih aparatih), ki se izmenjujeta s sejmoma svetil Euroluce ter opreme za delovne prostore in pisarne Salone Ufficio.
A dogajanje v času tedna oblikovanja presega razstavišče in razstavne prostore podjetij, vrhunsko pohištvo in oblikovanje si je mogoče ogledati na vsakem koraku. Celotno mesto Milano se spremeni v prestolnico oblikovanja.
V Milanu se predstavljajo tudi slovenski oblikovalci, in sicer na skupinski razstavi z naslovom Tunel 29 – Oblikovanje za post apokaliptičen svet na ulici Tortona 27, kjer se odvija Superdesign show. Predstavljajo se z izborom 30 izdelkov, ki jih je izbrala komisija na podlagi odprtega poziva za sodelovanje.
Na različnih prizoriščih in razstavnih prostorih so na ogled tudi izdelki, ki jih je za tri tuja podjetja oblikovala slovenska oblikovalka Nika Zupanc. Na ogled so tako zofa Grace in svetilo Silence za Sé Collections, stol za otroke Baby Ribbon za podjetje Qeeboo in kolekcija štirih ogledal Multitude, ki jih je Zupančeva oblikovala za podjetje Ditre Italia.
Podjetja v Milanu običajno predstavljajo nove kolekcije pohištva in drugih oblikovalskih kosov. Pobrskali smo za novostmi, ki so jih pripravili za tokratno izvedbo milanskega tedna oblikovanja.