Vse poti vodijo v Milano – v prestolnico oblikovanja

Milano je znova prestolnica oblikovanja. Danes je namreč odprl vrata največji mednarodni pohištveni sejem Salone del Mobile. Del pestrega dogajanju na sejmišču Rho in v središču mesta je tudi slovensko oblikovanje.

V Milanu je znova živahno sredi aprila, kot je bilo v letih pred epidemijo. Teden oblikovanja namreč običajno poteka aprila, letos je to med 18. in 23. aprilom. Lani so ga zaradi epidemije prestavili na junij, leta 2021 pa izpeljali v začetku septembra. Enainšestdeseta izvedba sejma Salone del Mobile poteka na razstavišču Rho, ki leži približno deset kilometrov iz središča mesta, kjer je bila nekoč Agipova rafinerija, nastalo pa je po zamisli arhitekta Massimiliana Fuksasa in je prvič zaživelo leta 2006.

Na sejmu, na katerega se vsako leto zgrne več kot 300 tisoč obiskovalcev, letos razstavlja 1962 razstavljavcev. Na njem se poleg sejma klasičnega, modernega in dizajnerskega pohištva odvijata še sejma svetil Euroluce in opreme za pisarne Workplace3.0. Poleg tega prireditelji že od leta 1998 dajejo priložnost mladim (starim do 35 let), še neuveljavljenim oblikovalcem in oblikovalskim šolam, ki se predstavijo na SaloneSatellite. Letos se na SaloneSatellite predstavlja 550 oblikovalcev in 27 oblikovalskih šol.

Vrhunsko slovensko oblikovanje

Slovensko oblikovanje je prisotno tako na razstavnih prostorih na sejmišču kot tudi na različnih prizoriščih v središču Milana.

Slovenska oblikovalka Nika Zupanc je v Milanu prisotna na osmih prizoriščih. Tokrat je oblikovala izdelke za podjetja Alessi, Bosa, Driade, Ditre Italia, Moooi, Qeeboo in Lodes, sodeluje pa tudi pri kampanji podjetja Archiproducts. Njeni izdelki so na ogled na razstavnih prostorih podjetij na sejmišču Rho kot tudi v različnih showroomih in drugih prizoriščih v središču Milana.

Za priznano italijansko podjetje Driade pa je tokrat oblikovala tudi v Londonu živeča slovenska oblikovalka Lara Bohinc. V Milanu je na ogled kolekcija keramičnih izdelkov Peaches v značilnem slogu oblikovalke. »Vsak kos predstavlja žensko figuro, izraženo s telesnimi oblikami, čutnimi polkrogi, svetlečimi kroglami in gladkimi linijami.« Kolekcijo sestavljajo trije različni kosi, poimenovani po vplivnih ženskah iz zgodovine.

Slovenska blagovna znamka Tokio podjetja Asobi tokrat svoje oblikovanje predstavlja na sejmišču Rho, in sicer na sejmu svetil Euroluce. Na omenjenem sejmu razstavljajo še tri slovenska podjetja: Astel, Intra Lighting in Tem Čatež.

Na delu sejma, ki je namenjen stilnemu pohištvu, pa se s svojim oblikovanjem in pohištvom že devetnajstič zapored predstavlja podjetje Stilles.

!!galerija!!

Deli na facebooku

Deli na drugih omrežjih

Or use your account on Blog

Error message here!

Hide Error message here!

Forgot your password?

Or register your new account on Blog

Error message here!

Error message here!

Hide Error message here!

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link to create a new password.

Error message here!

Back to log-in

Close
Več informacij DELOINDOM Logo

Zakaj imamo v uredništvu Dela in dom radi piškotke?

S potrditvijo piškotkov nam omogočate uporabo analitičnih orodij, s katerimi izvemo, kaj radi berete in česa ne. Želimo ustvarjati kakovostne vsebine, ki jih boste z veseljem prebirali, zato vas prosimo, da potrdite piškotke na spletnih mestih Dela d.o.o.

ZAVRNI STRINJAM SE
newsletter
deloindom logo

Prijavite se na e-novice in bodite na tekočem!

Nadaljuj na prijavo >
newsletter
deloindom logo

Naročite se
na DELOINDOM

NAROČI SE