Prozorne stole oz. naslanjače, ki ustvarjajo občutek lebdenja v zraku, so umestili na prizorišče modne revije, ki se je odvijala v razstavnem prostoru z industrijskim pridihom v Milanu. Osvetlili so jih z vijoličasto lučjo in ustvarili nekoliko psihadelični učinek. Na njih so sedeli obiskovalci modne revije.
Napihljivi stol je Verner Panton predstavil v začetku šestdesetih letih prejšnjega stoletja, bil pa je to eden prvih kosov pohištva, narejenega iz napihljivega materiala. Predstavlja oblikovalčevo radovednost in drzen pristop k preizkušanju novih materialov. Stol, ki je nekakšna napihljiva kocka oz. fotelj, omogoča fleksibilnost, mobilnost in kreativnost, tako v smislu oblike kot tudi uporabe. Narejen je tako, da se ga da preprosto premikati, hkrati pa je primeren za različne namene in prostore, tako za domače okolje kot tudi prireditve, kot je modna revija. Napihljivi stol za časa nastanka ni bil nikoli v serijski proizvodnji. Za to priložnost pa so ga izdelali v podjetju Verpan, ki ima licenco za izdelavo Pantonovega pohištva.
Verner Panton (1926-1998), ki se je ukvarjal z oblikovanjem pohištva, svetil in tekstila ter tudi interierjev, sodi med oblikovalske ikone. Po študiju na Danski kraljevi akademiji umetnosti v Københavnu je najprej delal v arhitekturnem biroju Arneja Jacobsena, leta 1955 pa ustanovil svoje oblikovalsko podjetje. V zgodovino se je zapisal s stolom Panton iz 1959/60, ki je prvi stol, narejen iz enega samega odlitka kompozitnega materiala. Serijsko proizvodnjo so začeli leta 1967, podjetje Vitra ga še vedno ponuja v različnih barvnih odtenkih. Pohištvo, ki ga je v svoji bogati karieri snoval Panton, je temeljilo na preprostih geometričnih oblikah, v njem pa lahko prepoznamo elemente tako pop arta kot skandinavskega modernizma.