Med njimi so tudi tri oblikovalke Urša Nina Cigler z blagovno znamko Ursanina ter Jana Mršnik in Vesna Štih z blagovno znamko BelaBela, ki so se uvrstile na posebno predstavitev Next. Organizatorji so za letošnjo izvedbo pripravili nekaj novosti, veliko posebnih predstavitev in razstav ter strokovna predavanja. Kot na drugih podobnih sejemskih prireditvah, so tudi tu v ospredju novi izdelki, trendi in pestro obsejemsko dogajanje. Barve nam bodo popestrile dom in v življenje vnesle nekaj optimizma, pravijo v studio bora.herke.palmisano, ki za sejem Ambiente raziskuje nove trende. Pripravili so tudi predstavitev najnovejših izdelkov za dom, ki ponazarjajo te smernice. Barve so bile v ospredju že preteklo leto, prav tako so bile v živahne odtenke odete tkanine na Heimtextilu pred enim mesecem na istem sejmišču, zdaj pa so znova obljubili veliko barv. Katere bodo letos modne pri porcelanu, izdelkih iz stekla, drobnih predmetih in drugih dodatkih, pa več v prihodnjih dneh v poročilih s sejma.
Slovenski izdelki se predstavijo
Na sejmu razstavlja tudi petnajst slovenskih podjetij. Nekatera prvič, druga že vrsto let. Še pred začetkom sejma smo jih povprašali o novostih, s katerimi nastopajo v Frankfurtu, in pomenu sejma za njihovo poslovanje.
Letos se tako prvič predstavlja podjetje Kaolin z ročno izdelanim porcelanom oblikovalke Nike Stupica. "Za ta korak sva se odločila zaradi pozitivnega odziva preteklo poletje na sejmu Trendset v Münchnu, sicer pa zadnjih nekaj let sodelujeva na sejmih keramičnih izdelkov v sosednji Avstriji in Italiji," odgovarja Boštjan Jan. Predstavljata se na posebnem delu sejma, namenjenega vrhunskim ročno izdelanim izdelkom manjših podjetij.
Podjetje Evostil so na sejmu z blagovno znamko Breka prisotni že osem let. Tokrat so na ogled postavili nekaj novih dekorativnih izdelkov iz orehovega lesa in nove servirne vozičke. Kot pravijo v podjetju Evostil, je sejem zanje pomemben, ker se na njem srečajo z že obstoječimi in novimi predstavniki večjih svetovno znanih veleblagovnic in trgovin, kjer se prodajajo Brekini izdelki.
Podjetje Konus Konex na sejmu Ambiente sodeluje od leta 2001. Tokrat predstavljajo program čistilnih krp iz netkanega materiala, ki jih proizvajajo v podjetju. To so čistilne krpe v rolah kot polizdelek in čistilne krpe ter drugi izdelki za čiščenje v gospodinjstvu njihove blagovne znamke TipiTop.
"Kot inovativno, ekološko osveščeno in odgovorno podjetje predstavljamo nove čistilne krpe, narejene iz recikliranih in obnovljivih vlaken z namenom ponuditi trgu izdelke, ki so narejeni iz surovin, za katere se je ob sami proizvodnji vložilo manj energije, ob tem pa je bilo ustvarjenih manj emisij CO2," pojasnjuje Sandra Klokočovnik iz podjetja Konus Konex.
Med tokratnimi novostmi predstavljajo tudi novo linijo čistilnih krp, narejenih iz bambusovih viskoznih vlaken, ki so biorazgradljiva. "Na sejmu predstavljamo tako novosti kot obstoječ program izdelkov, srečamo se s kupci in navežemo stike z novimi, potencialnimi. Ob tem sledimo tudi trendom in zahtevam, ki so na trgu in so predstavljeni tudi na sejmu. Omenjene izdelke prodajamo v 40 državah, največ v Evropi, Aziji in Severni Ameriki," še pojasnjuje sogovornica.
Podjetje Status iz Metlike se drugič predstavlja na sejmišču v Frankfurtu, že vrsto let, kot pravijo, pa ga obiskujemo kot obiskovalci. Predstavljajo tri novosti, in sicer prenovljeno različico Statusovega najmočnejšega aparata za vakuumiranje s poenostavljenim, uporabniku prijaznejšim načinom delovanja. Druga novost so posode za shranjevanje vseh vrst živil, tretja pa pripomoček za preprečevanje nastajanja apnenca in vodnega kamna v gospodinjskih aparatih. Kot pravijo v podjetju, je sejem pomemben za iskanje novih tujih kupcev in utrjevanje poslovnih odnosov z že obstoječimi.
Podjetje PAX Svečarna Stele, ki se ukvarja s proizvodnjo in prodajo sveč, se predstavlja tretjič. Na sejmu Ambiente bodo predstavili nove sveče za dom in vrt iz svoje ponudbe.
Prvič na sejmu Ambiente na skupnem razstavnem prostoru sodelujeta podjetji Odeja in Svilanit. Kot pravijo v podjetju Odeja, so v preteklem letu začeli razmišljati o tem, da bi se bilo zanimivo predstaviti na omenjenem sejmu, saj gre za drugačno ciljno publiko, kot je na Heitmextilu, kjer so prisotni že vrsto let. V tem vidijo nove možnosti za širitev na tuje trge, podobno razmišljajo tudi v podjetju Svilanit, s katerim so skupaj v preteklem letu odprli tri prodajne salone Homely v Novem mestu, Mariboru in Ljubljani. "Sodelovanje Odeje in Svilanita se je pokazalo kot pozitivno, zato smo se skupaj odpravili tudi na sejem Ambiente v Frankfurt," še pojasnjujejo pri Odeji. Predstavljajo različne dekorativne izdelke v živih barvah, kolekcijo Charm in Mini & Maxi, pa tudi večnamenske blazine in podloge, zglavnike, copate, toaletne torbice, pogrinjke, otroško sestavljivo zofo Zofy ter odeje in zglavnike Grafiti.
Na sejmu se z novimi izdelki iz stekla predstavlja tudi Steklarna Hrastnik. Med drugim so na ogled nove kolekcije, ki jih je oblikoval Grega Likar (Jackson, Moviestar in Peak), nova blagovna znamka High glass, v kateri predstavljajo specialno stekleno embalažo, pa tudi nekaj dosežkov ročne izdelave steklenih izdelkov in kolekcije z avtorskim dekorjem oblikovalke Alenke Leskovšek.
Poleg omenjenih podjetij na sejmu razstavljajo še Emo ETT, Geor, Krokodil, Pocajt in Steklarna Rogaška.
Več o dogajanju na sejmu pa v prihodnjih dneh.