Tega problema so se v družbi NNRN Nepremičnine Novo Mesto lotili s spomladansko akcijo. V sodelovanju s prodajalci nepremičnin in bankami oziroma lizinškimi podjetji so nepremičninam znižali cene, pospešili njihovo oglaševanje, kupcem pa so ponudili ugodnejše kreditne pogoje. V akciji je bilo približno 250 rabljenih nepremičnin različnih vrst, cene so bile od osnovnih nižje od pet do 30 odstotkov. To je bila že tretja tovrstna akcija, ki jo je družba izpeljala, s tem pristopom pa nameravajo nadaljevati tudi v prihodnje.
Proda se samo nekaj odstotkov predragih stanovanj
Akcije temeljijo predvsem na tem, da se družba z lastniki nepremičnin uspe dogovoriti za realnejše cene. Stranki ob prevzemu nepremičnine sicer vedno predlagajo ceno, ki po njihovi oceni ustreza tržnim razmeram, pravi Robert Nedanovski, direktor družbe NNRN. Vendar stranke v končni fazi ceno določijo same, to pa morajo agencije po zakonu o nepremičninskem posredovanju upoštevati.
Vse od prevzema nepremičnine posredniki opozarjajo prodajalce na previsoka pričakovanja, vendar so ti v znižanje cene pogosto pripravljeni privoliti šele po mesecih čakanja na kupca. Samo od pet do sedem odstotkov nepremičnin, ki se oglašujejo nad tržno ceno, naj bi bilo sčasoma uspešno prodanih. Tiste nepremičnine, katerih lastniki po določenem času privolijo v znižanje oglaševane cene, vključijo v akcije. To, da so bile nepremičnine v prodaji že pred pričetkom akcije, je bil pogoj za vključitev vanjo, saj je samo tako lahko jasno, koliko se je cena posamezne nepremičnine znižala. Cene vključenih nepremičnin bodo po koncu akcije ostale znižane.
Več o cenah nepremičnin si lahko preberete v ponedeljkovi tiskani izdaji Dela ali na www.delo.si!