Čisti z mano: Nov trend, ki ponuja motivacijo za pospravljanje

Naj dvigne roko tisti, ki je v preteklih tednih stežka nabral dovolj motivacije za čiščenje doma. Z novim trendom na YouTubu se to lahko spremeni.

Nekateri najdejo motivacijo za čiščenje v dobri glasbi, drugi med prebiranjem nasvetov za organizacijo, tretji, ko začnejo izgubljati stvari, ki naj bi jih imeli doma. Določen delež ljudi pa v zadnjih letih motivacijo išče v spletnih videih, ki spremljajo ženske med čiščenjem. Na YouTubu in tudi drugih družabnih omrežjih se namreč pojavljajo posnetki »Čisti z mano«. Od nekajminutnih do ure in več trajajočih. Posnetki spremljajo ženske med čiščenjem svojih – večinoma že čistih – domov. Ob tem jih spremljajo glasba, motivacijski govori, reklame za določene izdelke ali tarnanje o različnih tematikah (starševstvo, vloge zakoncev ipd.).

»Čisti z mano« je majhen, a izredno popularen trend, ki se je pojavil na različnih družbenih omrežjih. Sprožile so ga predvsem gospodinje, ki ne hodijo v službe, in spletni vplivneži, ki poleg tega delijo še »nasvete za čiščenje«. Vse virtualne osebnosti v svoje domove spuščajo popolne neznance in jih zasvojijo s svojimi zabavnimi ali posebnimi osebnostmi. Pogosto pa se urejanja nereda lotijo z besedami: »Obožujem materinsko vlogo, a ...«

Čeprav so posnetki čiščenja videti avtentični, jih kvari podoba tistega, ki čisti. Ženske so običajno zelo lepo oblečene, naličene in bolj pripravljene na odhod v službo kot na čiščenje straniščne školjke. Njihovi domovi so čisti, skoraj že brezmadežni in občasno zgolj rahlo razmetani. A kljub vsemu posnetki, ki so običajno predvajani z večjo hitrostjo, kot so snemani, delujejo skoraj hipnotično. Uporabnike naj bi med drugim privlačilo tudi dejstvo, da s pogledom na čist dom ponujajo nekakšno katarzo.

Če se v teh dneh pripravljate na čiščenje doma, pa se vam nikakor ne uspe motivirati, pobrskajte za temo »čisti z mano« in morda boste dobili elan, ki ga potrebujete. Še vedno pa lahko poskusite čistiti ob posnetku in tako ugotovite, da se z enakimi ali podobnimi gospodinjskimi opravili srečujejo ljudje skoraj povsod po svetu. Kar pomeni, da vendarle nismo tako osamljeni, kot se nam na prvi pogled zdi.

Deli na facebooku

Deli na drugih omrežjih

Or use your account on Blog

Error message here!

Hide Error message here!

Forgot your password?

Or register your new account on Blog

Error message here!

Error message here!

Hide Error message here!

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link to create a new password.

Error message here!

Back to log-in

Close
Več informacij DELOINDOM Logo

Zakaj imamo v uredništvu Dela in dom radi piškotke?

S potrditvijo piškotkov nam omogočate uporabo analitičnih orodij, s katerimi izvemo, kaj radi berete in česa ne. Želimo ustvarjati kakovostne vsebine, ki jih boste z veseljem prebirali, zato vas prosimo, da potrdite piškotke na spletnih mestih Dela d.o.o.

ZAVRNI STRINJAM SE
newsletter
deloindom logo

Prijavite se na e-novice in bodite na tekočem!

Nadaljuj na prijavo >
newsletter
deloindom logo

Naročite se
na DELOINDOM

NAROČI SE