Nekateri najdejo motivacijo za čiščenje v dobri glasbi, drugi med prebiranjem nasvetov za organizacijo, tretji, ko začnejo izgubljati stvari, ki naj bi jih imeli doma. Določen delež ljudi pa v zadnjih letih motivacijo išče v spletnih videih, ki spremljajo ženske med čiščenjem. Na YouTubu in tudi drugih družabnih omrežjih se namreč pojavljajo posnetki »Čisti z mano«. Od nekajminutnih do ure in več trajajočih. Posnetki spremljajo ženske med čiščenjem svojih – večinoma že čistih – domov. Ob tem jih spremljajo glasba, motivacijski govori, reklame za določene izdelke ali tarnanje o različnih tematikah (starševstvo, vloge zakoncev ipd.).
»Čisti z mano« je majhen, a izredno popularen trend, ki se je pojavil na različnih družbenih omrežjih. Sprožile so ga predvsem gospodinje, ki ne hodijo v službe, in spletni vplivneži, ki poleg tega delijo še »nasvete za čiščenje«. Vse virtualne osebnosti v svoje domove spuščajo popolne neznance in jih zasvojijo s svojimi zabavnimi ali posebnimi osebnostmi. Pogosto pa se urejanja nereda lotijo z besedami: »Obožujem materinsko vlogo, a ...«
Čeprav so posnetki čiščenja videti avtentični, jih kvari podoba tistega, ki čisti. Ženske so običajno zelo lepo oblečene, naličene in bolj pripravljene na odhod v službo kot na čiščenje straniščne školjke. Njihovi domovi so čisti, skoraj že brezmadežni in občasno zgolj rahlo razmetani. A kljub vsemu posnetki, ki so običajno predvajani z večjo hitrostjo, kot so snemani, delujejo skoraj hipnotično. Uporabnike naj bi med drugim privlačilo tudi dejstvo, da s pogledom na čist dom ponujajo nekakšno katarzo.Če se v teh dneh pripravljate na čiščenje doma, pa se vam nikakor ne uspe motivirati, pobrskajte za temo »čisti z mano« in morda boste dobili elan, ki ga potrebujete. Še vedno pa lahko poskusite čistiti ob posnetku in tako ugotovite, da se z enakimi ali podobnimi gospodinjskimi opravili srečujejo ljudje skoraj povsod po svetu. Kar pomeni, da vendarle nismo tako osamljeni, kot se nam na prvi pogled zdi.