Švedski pohištveni gigant bo v različnih trgovinah po svetu do 24. decembra izvajal igro Let's Play, v okviru katere bodo obiskovalci (predvsem otroci) iskali plišastega morskega psa v različnih kotičkih po trgovini. Zabaven »lov na zaklad« je že postal viralen med obiskovalci Ikee, ki z navdušenjem na družabnih medijih objavljajo fotografije morskih psov v različnih situacijah.
Po ocenah uporabnikov se s skrivanjem plišastih morskih psov (poimenovani so Blahaj) najbolj uspešno in zavzeto trudijo v ameriških trgovinah. Objav fotografij se je nabralo že več kot 40 tisoč.
Ikea je plišasto igračo Blåhaj prvič prodajala pred leti in jo nato umaknila s polic. Vrnila jo je letos, ko so kupci s peticijo zahtevali, da se zabavni morski pes zopet vrne med igrače. Da bi bila njegova vrnitev spektakularna, pa so ga v Ikei vključili v posebno igro, ki naj bi otroke zamotila, medtem ko starši nakupujejo pohištvo. V roke namreč dobijo zemljevid, na katerem označijo, kje vse so videli morskega psa. A bolj kot otroke igra veseli tudi odrasle.