Ko se vam v času korone pokvari gospodinjski aparat

Kaj storiti, če se vam v času številnih omejitev in ukrepov pokvari gospodinjski aparat, ki ga nujno potrebujete?

Se vam je v času omejitvenih ukrepov zaradi širjenja okužb s covid-19 pokvaril gospodinjski aparat? Serviserji so lahko pomagali zgolj z nasveti po telefonu, a so bili uspešni le, če je šlo za manjšo napako, napačno nastavitev ali uporabo. Popravila pa se je stranka morala lotiti sama. Zdaj je servisna dejavnost znova omogočena, zato servisiranje aparatov znova lahko poteka na domu, je sporočila Mateja Celin, odgovorna za komuniciranje z javnostmi v Gorenju.

PREBERITE ŠE: RAZBIJAMO MITE O ENERGIJSKO VARČNIH GOSPODINJSKIH APARATIH

Ker si brez določenih gospodinjskih aparatov življenja sploh ne predstavljamo več, so nekateri razmišljali, da bi se obrnili na serviserje, ki niso pooblaščeni za popravilo njihovega aparata. A tudi to je bilo nemogoče, saj je prepoved opravljanja servisnih storitev veljala za vse. Če bi se razstavljanja stroja lotili sami, pa bi se lahko zgodilo, da bi se morali posloviti od pravic, ki kupcu pripadajo, če je aparat še v garanciji. A glede na razmere tudi proizvajalci razumejo stisko, v kateri so se znašli tisti, ki se jim je morebiti pokvaril hladilnik, pralni stroj, kuhalna plošča.

V Gorenju so pojasnili, da strankam sicer ne priporočajo odpiranja aparatov in poseganja vanje. »Najbolj zaradi njihove lastne varnosti,« je dodala Mateja Celin. »Če si je kdo v tem času vendarle lahko sam popravil aparat in s tem ni povzročil dodatne škode, pa mu bomo garancijo kljub temu priznali,« so še sporočili iz Gorenja.

V primeru, da vam je v času ukrepov prenehal delovati gospodinjski aparat, za katerega bi lahko uveljavljali še zadnje dneve garancije, pa so nam na servisu gospodinjskih aparatov in bele tehnike SerVic pojasnili, da ni strahu, saj je doba garancije za ta čas podaljšana. Mateja Celin iz Gorenja pa je dodala: »Stranka je lahko tudi v času ukrepov prijavila okvaro v klicni center, tako da smo zabeležili datum okvare in ta pozneje šteje pri priznavanju garancije.«

Serviserji trenutno sicer opravljajo le nujna popravila. Med drugim jih lahko na pomoč pokličete, če se vam pokvari kuhalna plošča, hladilnik ipd.

Deli na facebooku

Deli na drugih omrežjih

Or use your account on Blog

Error message here!

Hide Error message here!

Forgot your password?

Or register your new account on Blog

Error message here!

Error message here!

Hide Error message here!

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link to create a new password.

Error message here!

Back to log-in

Close
Več informacij DELOINDOM Logo

Zakaj imamo v uredništvu Dela in dom radi piškotke?

S potrditvijo piškotkov nam omogočate uporabo analitičnih orodij, s katerimi izvemo, kaj radi berete in česa ne. Želimo ustvarjati kakovostne vsebine, ki jih boste z veseljem prebirali, zato vas prosimo, da potrdite piškotke na spletnih mestih Dela d.o.o.

STRINJAM SE
newsletter
deloindom logo

Prijavite se na e-novice in bodite na tekočem!

Nadaljuj na prijavo >
newsletter
deloindom logo

Naročite se
na DELOINDOM

NAROČI SE