DE DIETRICH, priznana francoska blagovna znamka, je zavezana k reševanju tovrstnih izzivov in k temu, da vam olajša življenje. Njihovi liniji naprav vam omogočata izbiro sistema, ki se popolnoma prilega vašim potrebam. Naprave Advance so zasnovane za zahtevnejše uporabnike, ki zagotavljajo vrhunsko učinkovitost in zanesljivost, primerljivo z dražjimi alternativami. Za tiste, ki želite največ za svoj denar, je na voljo linija Easylife, ki ponuja cenovno dostopne rešitve brez kompromisov glede kakovosti.
Naprave so zelo lepo sprejete tudi pri monterjih strojnih inštalacij, ki poudarjajo enostavnost namestitve in vsestranskost parametrov. Uporaba in upravljanje naprav je za uporabnika preprosta in sledi zahtevam modernega uporabnika, ki izkorišča vse prednosti najnovejše okolju prijazne tehnologije.
V podjetju Veto, ki je uvoznik in zastopnik ogrevalnih in hladilnih sistemov De Dietrich, v poletnem času prevladuje misel na hlajenje in kupci posegajo po klimatskih napravah, ki so bogato zastopane v njihovem prodajnem programu. Letošnje poletje pa je postreglo z drugačnimi zgodbami.
Vodna ujma, ki je pustošila po naši deželi, je v eni noči uničila številne domove in njihove kurilnice. Slovenske družine so se znašle v veliki stiski, med drugim so številni ostali brez ogrevalne naprave, ki bi poskrbela za topel dom v prihodnjih mesecih. V združenju Veto Group so se odločili, da pomagajo ter 20 od njih donirajo 10 peči na lesno biomaso in 10 toplotnih črpalk ter s tem vsaj malo pripomorejo k temu, da njihovo žalost in mraz zamenjata toplina srca in toplota doma. Donacija poteka v sodelovanju z zvestimi kupci – obrtniki, poslovnimi partnerji in Slovensko karitas. Prva gospodinjstva lahko začetek mrzlih dni že pričakujejo pomirjeni. Med vgrajenimi napravami je kar nekaj toplotnih črpalk De Dietrich in plinskih peči De Dietrich. Drugi upravičenci do donacije bodo svojo ogrevalno napravo prejeli še pred zimo oziroma takrat, ko bo njihov dom pripravljen na namestitev nove opreme v kotlovnico.
V združenju Veto Group so hvaležni, da lahko pomagajo in prispevajo košček v mozaik solidarnosti. Njihov moto je »Življenje je lepo«. Želijo si to udejanjati vsak dan.
Naročnik oglasne vsebine je Veto Group.