"Vozilo je tiho, brez emisij in z nizko porabo, ob tem pa ima integrirano hitro polnjenje in zunanjo polnilno postajo ter do petletno garancijo," prednosti vozila, za katerega naj bi več interesa kot doma pokazali v tujini, opisuje Ferlič.
K sodelovanju v projektu so pridobili velika mednarodna podjetja, med njimi Siemens za dobavo električnih motorjev, elektroniko so razvili v sodelovanju s švicarskim partnerjem, nedavno pa se jim je pridružil še nemški Ziehl-Abegg, ki jim je ponudil pogon zadnjih koles z dvema motorjema.
Čeprav imajo ponudbe, da bi svoje znanje prepeljali v tujino, se trudijo ostati v domačem okolju, a so s projekti omejeni, saj nimajo dovolj velikih proizvodnih prostorov. Skupaj z vlagatelji, ki so jih pri tem pripravljeni podpreti, zato iščejo možnosti, ki bi jim omogočile predelavo okoli deset avtobusov mesečno, za kar pa bi potrebovali tudi približno sto delavcev.
Že zdaj jih po Ferličevih besedah samo v Hamburgu čakajo s predelavo sto avtobusov, v kratkem odhajajo s ponudbo v Berlin, obiskali so jih tudi že predstavniki Toshibe in LG, ki jih zanima njihova tehnologija.
Podjetnik si sicer že nekaj časa prizadeva, da bi Mestna občina Maribor postala njihov partner za predelavo oziroma menjavo obstoječega avtobusnega voznega parka brez dodatnih finančnih virov, saj bi lahko predelavo oziroma zamenjavo avtobusov v celoti pokrili iz obstoječih stroškov. Za zdaj očitno neuspešno, saj je Marprom prav v sredo nabavil še pet novih dizelskih avtobusov.