Nagrade Lux veljajo za ene izmed najbolj prestižnih svetovnih priznanj v industriji razsvetljave, saj jih priznavajo tako proizvajalci in oblikovalci kot tudi naročniki in končni uporabniki. Merila za pridobitev so zelo stroga, saj komisija pri ocenjevanju projektov največ pozornosti namenja zmanjševanju rabe energije za razsvetljavo, stroškov vzdrževanja in zmanjševanju ogljičnega odtisa.
Za letošnje nagrade Lux se je potegovalo več kot 200 projektov v 16 različnih kategorijah, ki so vključevale arhitekturno razsvetljavo, obnovo projektov, mestno razsvetljavo, razsvetljavo v objektih maloprodaje, inovacije na področju notranjih in zunanjih svetlobnih izdelkov ter inovacije na področju svetlobnih virov. Komisija britanske revije Lux in britanske zveze za razsvetljavo je nagradila tudi dve Philipsovi svetlobni rešitvi, in sicer za najboljši industrijski projekt leta (Industrial Project of the Year) ter za najboljši projekt na področju maloprodaje in prostega časa (Retail and Leisure Project of the Year).
Nagrado za najboljši industrijski projekt leta je Philips prejel za implementacijo inovativne svetlobne rešitve v distribucijskih poštnih centrih britanske družbe Royal Mail. Visoka regalna LED-svetila, ki so jih namestili v omenjenih centrih, zagotavljajo kakovostnejšo svetlobo in s tem bolj zdravo delovno okolje. Družba Royal Mail je stroške za razsvetljavo na letni ravni zmanjšala za približno 12.000 evrov, izpuste ogljikovega dioksida za skoraj 62 ton.
Nagrado za najboljši projekt na področju maloprodaje in prostega čas je Philips prejel za implementacijo inovativnih svetlobnih rešitev v britanskem supermarketu Morrisons Stanground. Ta je s prehodom na novo razsvetljavo postal prvi evropski supermarket, ki uporablja le razsvetljavo LED. Z njo bo podjetje na letni ravni znižalo stroške za energije in vzdrževanja za najmanj 50 odstotkov, ogljični odtis podjetja pa bo do leta 2020 nižji za 30 odstotkov.