Kot smo v članku Robotski sesalci zbirajo več kot zgolj prah pisali pred dnevi, računalnik v omenjenih sesalnikih omogoča robotu, da ustvari zemljevid o skoraj vsem, kar je na njegovi poti, zbrane informacije pa bi bile zanimive za tehnološka podjetja, ki že načrtujejo, kako zaslužiti pri opremi pametnih hiš. Ker sta zbiranje in posredovanje podatkov občutljivi temi, je Colin Angle, izvršni direktor, ustanovitelj in predsednik uprave podjetja iRobot, ki ga je Reuters citiral v zvezi s potencialom, ki ga predstavljajo pri uporabnikih sesalnika zbrani podatki, naknadno izjavil, da iRobot zbranih podatkov ne prodaja in dodal še: "Stranke so pri nas prve in nikoli ne bomo zlorabili njihovega zaupanja in prodali ali neustrezno uporabili njihovih podatkov, vključno s tistimi, ki jih zbirajo naši v internet povezani izdelki. Trenutno robotski sesalniki Roomba zbirajo podatke z namenom učinkovitega čiščenja doma uporabnika in podatke o učinkovitosti čiščenja. V podjetju iRobot smo prepričani, da bodo te informacije v prihodnje strankam prinesle še več vrednosti, saj bodo pametne naprave v pametnem domu bolje sodelovale. Vse podatke smo in bomo vedno zbirali zgolj s soglasjem uporabnikov.«