V okviru kampanje je prišlo do 12.960 zamenjav dobavitelja elektrike in 2765 zamenjav dobavitelja plina v 13.216 gospodinjstvih.
"Na ZPS smo ponovno dokazali da smo združeni s potrošniki močnejši, da lahko dosežemo dobre ponudbe, a ključni korak je na strani potrošnikov, da dobavitelja tudi zamenjajo. Odstotek tistih, ki niso še nikoli zamenjali dobavitelja, ostaja (pre)visok," je ob tem poudarila predsednica ZPS Breda Kutin.
Kot je ob začetku akcije maja lani pojasnila Kutinova, slabih 80 odstotkov potrošnikov še ni zamenjalo dobavitelja in so ostali pri svojem prvem ponudniku.
ZPS je sicer na licitaciji julija lani za najboljšega ponudnika v okviru kampanje izbrala Gen-I. Ta se je moral strinjati s pogoji skupinskega nakupa: ponuditi je moral navzgor omejeno ceno za 12 mesecev, za odstop od pogodbe ne sme zaračunati sankcij ali skritih stroškov, potrošnike pa bo moral pravočasno obvestiti o ceni po poteku 12 mesecev.
V tokratni kampanji ZPS je sodelovalo več gospodinjstev kot v prvi leta 2015. Takrat je dobavitelja elektrike in plina zamenjalo več kot 12.300 gospodinjstev, skupni prihranek vseh sodelujočih pa je bil približno en milijon evrov.