Ministrstvo za energijo je izdalo uradne smernice, po katerih bi država, ki velja za eno največjih proizvajalk vozil na svetu, v naslednjih petih letih povečala letno proizvodnjo zelenih avtomobilov z zdajšnjih 80.000 na 920.000. Seul tako upa, da bo s temi ukrepi uspel dvigniti delež prodaje hibridnih in električnih vozil na trgu s sedanjih borih dveh odstotkov na kar petino.
Zamisel za tovrstne ukrepe je padla po odmevnem škandalu nemškega koncerna Volkswagen, ki je žaromete svetovne javnosti nase pritegnil z goljufanjem pri izpustih vozil. To je imelo za posledico med drugim tudi odpoklic 125.000 Volkswagnovih vozil na dizelski pogon z južnokorejskega trga, država pa je največjega evropskega proizvajalca avtomobilov kaznovalo s slabimi 11 milijoni evrov kazni.
Seul upa, da bo s politiko spodbujanja proizvodnje zelenih avtomobilov uspel znižati količino toplogrednih plinov, ki jih letno proizvede država, za 3,8 milijona ton v naslednjih petih letih. V ta namen namerava domače proizvajalce avtomobilov (najbolj znana sta Hyundai in Kia) subvencionirati s 150 milijardami vonov (približno 115,7 milijarde evrov).
Cilj državnih subvencij je povečanje svetovnega tržnega deleža zelenih vozil, ki ga zaseda domači avtomobilski proizvajalec Hyundai/Kia, sicer peto največje avtomobilsko podjetje na svetu. Vodilno mesto na trgu zelenih vozil sicer trenutno v rokah trdno drži japonska Toyota. V Hyundaiju si želijo, da bi nabor okolju prijaznih modelov v naslednjih letih potrojili, kar pomeni, da so si zadali na trg spraviti 22 tovrstnih modelov.
Južna Koreja na področju zelenih tehnologij zaostaja, za kar je, poleg visoke cene teh vozil, glavni vzrok mogoče pripisati relativno majhnemu številu električnih polnilnic, ki jih je trenutno v državi le 400. Število teh nameravajo do leta 2020 povečati na 1400.