Akcija, ki so jo poimenovali Flaško nazaj v Laško, se nanaša na blagovno znamko Laško Zlatorog, njen namen pa je razširiti uporabo povratne steklene embalaže tudi na druge blagovne znamke. Za ozaveščanje potrošnikov so se odločili, ker je razmerje med uporabo povratne in nepovratne embalaže v Sloveniji precej slabše kot v primerljivih evropskih »pivskih« državah: pri nas se proda le približno 40 odstotkov piva v povratnih steklenicah, na Irskem, Češkem, v Nemčiji in Veliki Britaniji več kot 60 odstotkov.
Z vidika potrošnikov je uporaba nepovratne embalaže neracionalna, saj je pivo v steklenici cenejše, za prazno steklenico pa v trgovini vrnejo tudi kavcijo v višini 0,1 evra. »Nekateri se še spomnimo časov, ko smo hodili v trgovine po pivo z zaboji steklenic. To žlahtno navado, tako z vidika okolja kot stroškov kupca in proizvajalca, želimo obuditi in dodatno spodbujati z akcijo, ki jo začenjamo v teh dneh,« pravi Jure Struc, direktor marketinga Pivovarne Laško.
V Nemčiji se steklenica piva vrne v pivovarno tudi več kot petdesetkrat, kar znatno prispeva k manjšemu obremenjevanju okolja z odvečno nepovratno embalažo, ki pri nas pogosto še vedno konča na odlagališčih. Pranje in sterilizacija steklenic potekata v zaprtem sistemu, ki ne dovoljuje izpustov onesnažene vode v naravo. Proces je tudi cenejši kot proizvodnja novih pločevink ali plastenk. Pri večji uporabi povratne embalaže torej prihranita tako kupec kot proizvajalec, skupna dodana vrednost pa je skrb za okolje.