Namen evropske direktive je spodbujati gradnjo infrastrukture za napajanje osebnih vozil, težkih tovornih vozil in ladij na številna alternativna goriva. Pri tem imajo najpomembnejše mesto ravno električna vozila. Načrt EU predvideva osem milijard evrov razpoložljivih sredstev za spodbujanje izgradnje infrastrukture za uporabo alternativnih pogonskih goriv v državah članicah. Znatni del sredstev je predviden za vzpostavitev omrežja polnilnih mest za osebna vozila, kar pa je zelo pomembno tudi za fotovoltaično industrijo oziroma sončne elektrarne, so prepričani v Združenju slovenske fotovoltaične industrije.
Načrtovana je določitev zavezujočega minimalnega števila polnilnih mest za električna vozila v vsaki državi članici. Prav tako je predvidena vzpostavitev infrastrukture za alternativna pogonska goriva, kot so biodizel, vodik in utekočinjeni zemeljski plin. Samo nemški del omrežja naj bi v letu 2020 obsegal kar milijon in pol polnilnih mest za električna vozila.
Načrtovana vzpostavitev vseevropskega omrežja polnilnih mest bi olajšala integracijo obnovljivih virov energije. Glede na to, da bodo javno dostopna polnilna mesta za električne avtomobile zasedena večinoma ćez dan, bodo lahko porabljala električno energijo, proizvedeno pretežno v sončnih elektrarnah, ki bodo sestavni del takšne polnilnice, pravijo v združenju in dodajajo, da so lahko sončne elektrarne ključnega pomena za napajanje polnilnih mest na odročnih lokacijah brez dostopa do električnega omrežja.
Vse navedeno bo pripomoglo tudi k 10-odstotnemu deležu obnovljivih virov energije v prometu do leta 2020, kar je cilj slovenske energetske politike, zastavljene na podlagi direktive EU o spodbujanju uporabe energije iz obnovljivih virov.