Jadrnica Heron, s katero zakonca Pelko že več kot leto dni plujeta okoli sveta, je opremljena z dvema 245-vatnima polikristalnima moduloma, ki ob premišljeni uporabi zadostujeta za napajanje dveh hladilnikov, proizvodnjo sladke vode z razsoljevanjem morske, pogon avtopilota, radarja in drugih navtičnih inštrumentov na jadrnici. S proizvedeno elektriko polnita računalnike, uporabljata luči, sesalec, kuhinjski mešalec in druge električne pripomočke. Kakor pravi lastnik jadrnice Tomaž Pelko, je pri uporabni takšnega otočnega sistema nujno primerno dimenzionirati akumulatorje, da skladiščijo proizvedeno energijo tako hitro, kot jo sistem proizvaja.
Po več kot enoletnem jadranju sta lastnika zelo zadovoljna s sončno elektrarno. V tem času sta samo nekajkrat uporabljala dizelski motor za proizvodnjo elektrike, predvsem pri prečkanju Atlantika zaradi slabega vremena in zaradi večje posadke. Med plovbo po Karibih je proizvodnja elektrike z otočno sončno elektrarno povsem zadostovala njunim potrebam. »Dosegla sva že izhodno moč 500 vatov, 490 vatov dosegava praktično vsak sončen dan okrog poldneva. Povprečna dnevna proizvodnja električne energije je med 1500 in 1800 vatnih ur. Z naložbo sva zelo zadovoljna, saj na letni ravni skoraj 100-odstotno pokrije vse najine potrebe,«zadovoljen ugotavlja lastnik, ki dnevnik plovbe pridno popisuje tudi na blogu.
Moduli proizvajalca Bisol Group so med navtiki poznani in iskani. Dobre reference je družba pridobila tudi s sodelovanjem s podjetjem Seaway, ki izdeluje plovila s hibridnim pogonom. Pri plovbi so odločilnega pomena tudi odpornost modulov proti koroziji zaradi povečane vsebnosti soli, vzdržljivost v vetrovnem vremenu, nenadne obremenitve in druge nepričakovane okoliščine.