Izračuni kažejo, da bo Nemčija zadani cilj (zmanjšanje izpustov za 40 odstotkov do leta 2020) zgrešila za šest do sedem odstotnih točk, zato je nemška vlada potrdila načrt, s katerim naj bi izpuste do 2020 zmanjšali za 62 do 78 milijonov ton.
»Zapreti moramo vrzel. Gre za izpolnitev obljub in dosego ciljev, ki smo si jih sami postavili,« je opozorila nemška okoljska ministrica Barbara Hendricks. V perujski Limi, kjer se je ta teden začel nov krog podnebnih pogajanj pod okriljem Združenih narodov (195 držav pripravlja osnutek dogovora, ki naj bi bil sprejet leta 2015 in bi nadomestil podnebni sporazum iz Kjota) je Hendricksova poudarila, da lahko dosežejo, kar so obljubili: »Prispevali bodo vsi sektorji.«
Nemčija želi največji delež izpustov – od 25 do 30 milijonov ton – prihraniti z ukrepi za izboljšanje energijske učinkovitosti, vključno z davčnimi spodbudami za energijsko obnovo stavb. Kot ocenjuje gospodarski minister Sigmar Gabriel, bi lahko kombinacija zasebnih in javnih shem v prihodnjih letih zagotovila do 40 milijard evrov naložb v energijsko učinkovitost. Sam energetski sektor bo prispeval z zmanjšanjem izpustov v višini 22 milijonov ton, predvsem na račun termoelektrarn, ki kot energent uporabljajo premog.
Premog sicer ostaja najpomembnejši nemški vir za pridobivanje elektrike, kar ogroža dosego podnebnih ciljev. A medtem ko Hendricksova poziva k ukinjanju termoelektrarn, Gabriela skrbijo preskrba z energijo, stroški in delovna mesta. Upravljavci termoelektrarn se bodo v skladu z novim načrtom lahko sami odločili, kako želijo doseči okoljske cilje – z zaprtjem najstarejših in največjih obratov ali pa z zmanjšanjem izpustov v več elektrarnah.
V sektorju transporta bodo Nemci zmanjšali izpuste za sedem do deset milijonov ton, in sicer z zvišanjem cestnih dajatev za okolju najbolj neprijazne tovornjake in dostavna vozila. Vozniki avtomobilov pa bodo povabljeni na tečaje, kjer se bodo učili varčne vožnje.