Smart forvision, ki sta ga v Frankfurtu predstavili družbi Basf in Smart, ima streho v celoti pokrito s sončnimi celicami. Tehnologija izdelave omogoča, da avtomobil učinkovito deluje tudi ob pomanjkanju svetlobe, saj generira dovolj energije za pogon multimedijskih komponent in treh ventilatorjev, ki pripomorejo k učinkovitemu upravljanju temperature znotraj vozila. Pod sončnimi celicami je nameščena dodatna novost, in sicer organske svetleče diode (OLED), ki za svoje delovanje porabijo manj kot polovico energije, ki jo sicer porabijo varčne žarnice.
Ohišje in vrata vozila so narejena iz posebnih ogljikovih vlaken, ojačanih z epoksi smolo. Zaradi materiala je ogrodje vozila v primerjavi z jekleno konstrukcijo lažje za polovico. Platišča so narejena iz posebne plastike, ki prihranijo kar tri kilograme teže na posamezno kolo. Omenjeni materiali, ki so jih razvili v družbi Basf, so občutno lažji od običajnih materialov – v primerjavi z njimi vozilu prihranijo kar do 150 kilogramov teže.
Proizvajalec je posebno pozornost namenil učinkovitemu upravljanju temperature vozila. Razvili so posebno izolacijsko peno in toplotno odsevno barvo, ki pozimi ohranja kabino vozila toplo, poleti pa jo hladi. Infrardeča odbojna prevleka na stranskih oknih in vetrobranskem steklu vsebuje poseben pigment, ki oddaja toplotno sevanje in s teh ohladi površino avtomobila tudi za 20 stopinj Celzija, ventilatorje za hlajenje notranjosti vozila pa poganjajo strešne sončne celice.
Namesto običajnih grelnikov sedežev so za smart forvision uporabili koncept tehnologije e-tekstila. Zelo tanka tkanina je prekrita s prevodno prevleko, ki pozimi zagotavlja učinkovito gretje telesa, od običajnih grelnikov sedežev pa je lažja za 10 do 20 odstotkov. Naštete inovacije temeljijo na nanotehnologiji, ki je ključ do razvoja trajnostnih rešitev, hkrati pa nano materiali predstavljajo gonilo inovacij v avtomobilistični industriji.