Zaradi zmanjšanega prometa je bil zrak bolj čist, kar je določene mestne oblasti prepričalo, da trenutno stanje poskušajo ohraniti tudi v času po koronavirusu.
Vpliv pandemije na okolje je bil pozitiven. Emisije ogljikovega dioksida so po svetu padale za od 5,5 do 5,7 odstotka. Od sredine januarja do sredine februarja so na Kitajskem zabeležili kar 25-odstotni padec emisij ogljikovega dioksida. V Delhiju je bilo za 59 odstotkov manj prometa, emisije pa so padle za 75 odstotkov. Bolj čisti zrak so občutili tudi Parižani, kjer so izmerili kar 70-odstotni padec v količini dušikovega dioksida. V Londonu je promet upadel za 73 odstotkov, emisije v bližini večjih cest pa za 50 odstotkov.
Ker so številna mesta in tudi države v trudu, da bi zajezile širjenje koronavirusa, ukinile javni promet, so se predvsem meščani na delo vozili s kolesi. V Pekingu so zabeležili 150-odstotno rast izposoje javnih koles, 67 odstotno pa v New Yorku. V Filadelfiji so zabeležili 151-odstotno rast kolesarskega prometa. Da bi omogočile čim bolj tekoč kolesarski promet, so nekatere mestne oblasti določene ceste zaprle za promet. In zdi se, da bo tako ostalo tudi v prihodnje.
Milanske mestne oblasti so že sporočile, da bodo kar 35 kilometrov cest v mestu spremenile v območja brez prometa, gibanje pa bo dovoljeno samo kolesarjem in pešcem. V Bruslju bo center v celoti zaprt za promet. Trenutno začasne kolesarske steze v Berlinu, Budimpešti, Mexico Cityju, New Yorku, Dublinu, Bogoti, Vancouvru, Sydneyju, Bostonu, Denverju, Oaklandu, mestih po Novi Zelandiji in Škotski pa bi lahko ostale za nedoločen čas. Pariška županja Anne Hidalgo je obljubila, da bo do leta 2024 v francoskem glavnem mestu promet zmanjšala za 72 odstotkov.
Številni so prepričani, da je pandemija odprla novo pot in pokazala, da so spremembe lahko dramatične in možne.