Kampanja poudarja pomen preprečevanja odpadkov kot sklop najpomembnejših ukrepov za čim manj nastalih odpadkov, zato ne bo osredotočena na pravilno ravnanje z odpadnimi lahkimi plastičnimi nosilnimi vrečkami, pač pa na bolj trajnostno potrošnjo.
Po mnenju organizatorjev kampanje je namreč potrebno vsako vrečko čim večkrat uporabiti, saj tudi s tem vsak posameznik lahko vpliva na kakovost okolja, v katerem živimo. Kampanja je namenjena širši javnosti, poudarek pa bo predvsem na izobraževanju otrok.
Njeni glavni cilji so povečati prepoznavnost problema in posledic onesnaževanja in obremenjevanja okolja s tovrstnimi vrečkami in s tem spodbuditi trajno zmanjšanje njihove uporabe.
Plastične nosilne vrečke imajo zelo majhno maso, obenem pa so močne, obstojne in poceni, zato so tudi zelo razširjene med uporabniki. Vendar to prinaša tudi negativne posledice, saj povzročajo smetenje okolja in ogrožajo vodne ekosisteme.
Najbolj problematične so prav najtanjše vrečke, ki jih uporabniki zelo redko ponovno uporabijo. To pomeni, da hitreje pristanejo med odpadki, zaradi njihove majhne mase pa bolj pogosto smetijo okolje, kjer se ne razgradijo tudi več kot sto let.
S sprejetjem sprememb uredbe o ravnanju z embalažo in odpadno embalažo se je Slovenija zavezala k omejitvi na največ 90 lahkih plastičnih nosilnih vrečk na osebo do konca leta 2019 in 40 takih vrečk na osebo do konca leta 2025, dodajajo na okoljskem ministrstvu.