Čeprav je zrak v Ljubljani najbolj onesnažen na nadvozih nad obvoznico in na sami obvoznici, pa to ne pomeni, da je kaj manj onesnažen na preostalih frekventnih prometnih točkah, kot so glavna avtobusna postaja in prometnejše mestne vpadnice. Prav zračni prostor vzdolž vpadnic je še posebej v zimskih mesecih prekomerno onesnažen z dušikovim dioksidom. Avtorji raziskave in knjige so izmerili, da so najbolj problematične Dunajska, Celovška in Tivolska cesta. Ob tem se izpostavlja napačna odločitev ljubljanske mestne občine, da bo ravno ob teh najbolj onesnaženih cestah naredila kolesarske steze, kar bo močno povečalo pljučne bolezni tistih, ki se na kolo usedejo ravno zaradi boljšega zdravja.
Poleg vpadnic so za zdravje meščanov problematični še cestni koridorji, ob katerih Ljubljančanke in Ljubljančani hodijo peš. Kljub zaprtju Slovenske ceste so zimske meritve namreč pokazale, da zrak ni bil kaj bistveno manj onesnažen z ogljikovim dioksidom.
Koliko je dušikovega dioksida v ozračju, so raziskovalci merili na sto točkah po Ljubljani z uporabo difuznih vzorčevalnikov poleti 2013 in pozimi 2014. Dobljene rezultate so nato razdelili v tri kategorije: na tiste, ki so neposredno ob cestah, na odprte prostore ob vpadnicah in na urbana ozadja s stanovanjskimi soseskami. Tiste točke, ki so bile najbolj onesnažene pozimi, so bile tudi poleti. Lanski rezultati niso pokazali prave slike, saj je bila zima topla in z veliko vetra. »Za Ljubljano se pogosto sliši, da je kakovost zraka slaba predvsem zaradi obvoznice, vendar to ne drži povsem. Nekaj že prispeva, vendar k temu več pripomorejo kurilne naprave, kjer občani kurijo les,« pravi eden izmed avtorjev knjige Matej Ogrin. »Kar zadeva Ljubljano, mislim, da je razvoj šel v smer izboljšanja kakovosti zraka,« je dodal Jože Jurša z ministrstva za okolje in prostor. Predstavnica Mestne občine Ljubljana Nataša Jazbinšek Sršen je na predstavitvi knjige zagotavljala, da je mesto veliko storilo na področju manjšega onesnaženja zraka v zadnjih letih. »Svojo vlogo pa igrata tudi meteorologija in dejstvo, da ima Ljubljana kotlinsko lego,« je še pojasnila predstavnica MOL.