Dijaki Idrijske gimnazije so navdušili z zelo obsežno, a hkrati tudi zelo uporabno raziskovalno nalogo, saj so za projekt varčevanja z energijo oblikovali posebne zgibanke in predstavitve, s katerimi so dijake, učitelje in druge informirali in osveščali o njihovih ugotovitvah o pomenu učinkovite rabe energije, še posebej razsvetljave. Osnovni šoli bosta za svoj trud prejeli sistem razsvetljave v vrednosti 2500 evrov. Dijaki obeh šol so komisijo prepričali s kratkimi, a vsebinsko zelo zanimivimi poročili, v katerih so sistematično predstavili različne možnosti in ideje za varčevanje z energijo v šoli. Na podlagi meritev in ugotovitev »energetskih detektivov« so na obeh šolah že izvedli nekatere ukrepe za zmanjšanje rabe energije.
Posebej je navdušila tudi raziskovalna naloga dveh učenk, Mete Gantar in Eme Berčič iz osnovne šole Poljane nad Škofjo Loko, ki sta pisali o osvetljenosti. Zaradi vsebinske zahtevnosti in izjemnega truda, ki sta ga vložili v projekt, bosta prejeli praktično nagrado.
V Philipsu se vsem sodelujočim pri projektu ekošola zahvaljujejo, saj so s svojimi aktivnostmi in projekti svoje sošolce in šolsko osebje celo leto dejavno poučevali in osveščali o pomenu varčevanja z energijo ter spodbujali vedenje za večjo energijsko učinkovitost šol. V letošnjem projektu je sodelovalo 628 vzgojno-izobraževalnih zavodov iz vse Slovenije. Philips Slovenija je v začetku leta sodelujočim pripravil strokovne napotke in priporočila za varčevanje z razsvetljavo, učenci in njihovi mentorji pa so si skozi celotno šolsko leto prizadevali za uresničitev teh nasvetov z vsakdanjim delom na šoli.