Setveni koledar

Dober dan!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
Obnova

Izbori strokovnjakov 
in graditelja

51. mednarodni sejem Dom, na katerem se je predstavljalo 628 podjetij iz 26 držav in ki je 
v nedeljo zaprl svoja vrata, je v šestih dneh 
obiskalo kar 55.000 ljudi.
Barbara Primc
18. 9. 2017 | 13:19
21. 10. 2024 | 21:47
4:12

Sporočilo sejma – Ključne rešitve za varčen, varen in trajen dom – je tako doseglo zelo širok krog obiskovalcev, ne samo tistih, ki gradijo ali prenavljajo, ampak tudi vse, ki so pri razstavljavcih in na obsejemskih prireditvah iskali odgovore na konkretna vprašanja. Direktor Gospodarskega razstavišča mag. Iztok Bricl je zato posebej opozoril na dodano vrednost sejma Dom – vse dni je namreč v organizaciji Gradbenega inštituta ZRMK potekalo brezplačno svetovanje za občane, dobro pa so bila obiskana tudi predavanja strokovnjakov, na katerih so obiskovalci lahko dobili konkretne in praktične nasvete za rešitve svojih težav.

Še zlasti razveseljuje, pravi sogovornik, da je med obiskovalci in razstavljavci vedno več zanimanja za zeleno, trajnostno gradnjo. Nagrado zelena misija, ki so jo letos podelili že tretjič, je dobil slovenski proizvajalec, prav tako priznanje. Več o nagrajenih izdelkih si lahko preberete na straneh naše tiskane izdaje, na katerih smo strnili nekaj vtisov in utrinkov z razstavišča.

Ponudbo mednarodnega sejma smo si ogledali v spremstvu treh strokovnjakov in graditelja. Vsak je izbral od osem do deset izdelkov, ki so pritegnili njegovo pozornost. Kateri so bili to in zakaj so jih uvrstili v svoj izbor, si lahko preberete v aktualni številki priloge Deloindom. Vsi so navedli tudi svoje tri favorite – katere in zakaj, si lahko ogledate v videoprispevkih na naši spletni strani.

Izdelke, ki so se potegovali za nagrado zelena misija, je podrobneje predstavil Friderik Knez, predsednik strokovne komisije, ki je ocenjevala prijavljene.

Energijski svetovalec Bojan Žnidaršič, ki je z nami že tretje leto obiskal sejem Dom, ugotavlja, da so predstavitve razstavljavcev vsako leto kakovostnejše, predvsem pa vedno bolj razumljive vsem, tudi nepoznavalcem, kar je ne nazadnje namen sejma.

Projektant in svetovalec na področju učinkovite rabe energije v stavbah Bojko Jerman iz podjetja E-netsi je prepričan, da imamo v Sloveniji veliko majhnih podjetij, ki se po kakovosti izdelkov v svoji ponudbi lahko postavijo ob bok večjim proizvajalcem. Žal se jih je tokrat predstavilo le nekaj, ugotavlja sogovornik, ki je med sejemsko ponudbo iskal predvsem manjše, širši javnosti razmeroma neznane domače ponudnike.

Arhitekt Robert Potokar opaža, da na sejmu v zadnjih letih prevladujejo ponudniki lesene montažne gradnje, ki vsi po vrsti navajajo različne prednosti »eko« materialov.

Graditelj Marko Robinig iz Višnje Gore pa je prišel na razstavišče z izdelanim načrtom: postopoma namreč prenavlja več kot sto let staro domačijo, zato ga je zanimala zlasti ponudba strešne kritine, toplotne izolacije za streho in strešnih oken.

Celotne izbore strokovnjakov in graditelja lahko najdete v aktualni tiskani izdaji priloge Deloindom, ki je izšla 14. marca 2012.

Pojasnilo k članku z naslovom Tudi mali imajo kaj pokazati
V članku z zgornjim naslovom, ki je objavljen v tiskani izdaji (Deloindom, 14. marca 2012), smo napačno navedli ime podjetja, katerega izdelek je Bojko Jerman na sejmu Dom uvrstil v svoj izbor. Pasivno okno iz lesa je izdelalo podjetje Sping, d. o. o., iz Škofje Loke (Tavčarjeva ul. 14 b), lastnika podjetja pa sta Dejan Slabe in Janez Kacin (in ne Janko Gorenšek, kot smo pomotoma zapisali). Za napako se opravičujemo.
Uredništvo

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine