Setveni koledar

Dobro jutro!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
Predstavitvena informacija  |   Podkasti

SOLTEC: Več življenja med štirimi stenami in onkraj njih

V podkastu Deloindom smo z direktorjem podjetja Soltec, Mirkom Požarjem, in prodajnim svetovalcem Jankom Virantom govorili o prihodnosti bivanja.
FOTO: Marko Feist
FOTO: Marko Feist
17. 4. 2025 | 14:30
17. 4. 2025 | 14:30
7:54

V sodobnem načinu življenja, v katerem večino časa preživimo v zaprtih prostorih, znova odkrivamo pomen naravne svetlobe, svežega zraka in odprtega prostora. Zunanjost doma zato ni več samo dodatek – postaja ključen del bivanja. Podjetje Soltec že več kot 25 let oblikuje inovativne rešitve, ki zunanjost doma spremenijo v prostor polnega bivanja – medprostor, kjer nastajajo najlepši trenutki. Toda kako?

Z bioklimatsko pergolo, zunanjo kuhinjo, senčili in pametno tehnologijo se zunanjost spreminja v prostorsko oazo, kjer ni pomembno samo, kje si, temveč s kom in predvsem kako si.

Kako podjetje Soltec spreminja naš pogled na bivanje s pergolami, zunanjimi kuhinjami in pametnimi nadstreški, sta v podkastu Deloindom pripovedovala direktor podjetja Soltec Mirko Požar in prodajnik Janko Virant.

FOTO: Soltec
FOTO: Soltec

Dom je več kot štiri stene

»Ljudje danes želijo več kot le zidove in streho – želijo kakovostno bivalno izkušnjo. In ta izkušnja se vedno bolj seli ven, v naravo, na teraso, pod pergolo,« pojasnjuje Mirko Požar, direktor in lastnik podjetja Soltec.

Ko razmišlja o domu, poudarja, da gre za nekaj globoko osebnega, a hkrati izmerljivega: »Bivalno udobje je subjektivno, a nanj vpliva ogromno dejavnikov – svetloba, temperatura, svež zrak, zasebnost. Naša naloga je, da z arhitekturnimi rešitvami te dejavnike uskladimo v celoto.«

Medprostor – nova soba brez zidov

Bioklimatska pergola. FOTO: Soltec
Bioklimatska pergola. FOTO: Soltec

Z bioklimatskimi pergolami je podjetje ustvarilo koncept tretjega prostora – prostora med notranjostjo in zunanjostjo, ki v mnogih primerih postane osrednje središče bivanja.

»Ko zgradimo pergolo, nam stranke pogosto rečejo: ‘To je bila ena najboljših odločitev v življenju,’« razlaga Požar. »Celotno poletje preživijo zunaj – pod pergolo, ne v dnevni sobi.«

Janko Virant, eden ključnih prodajnih svetovalcev v podjetju, pa iz prakse dodaja: »Stranke ne iščejo le sence. Iščejo rešitev, ki jim omogoča, da zunaj ustvarijo dom – z vsem, kar ta prinaša: toplino, udobje, varnost in lepoto.«

Prilagodljivost po meri uporabnika

Bioklimatske pergole niso zgolj estetska nadgradnja, temveč tehnološko napreden sistem z vrtljivimi lamelami, senzorji in možnostjo upravljanja z aplikacijo ali pametno hišo.

Bioklimatska pergola popolnoma prilagojena vašemu okusu in vašim zahtevam po bivanju na prostem. FOTO: Soltec
Bioklimatska pergola popolnoma prilagojena vašemu okusu in vašim zahtevam po bivanju na prostem. FOTO: Soltec

»Mi ne prodajamo pergol. Mi rešujemo konkretne bivanjske izzive,« pove Požar. »Od zaščite pred pregrevanjem, dežjem, vetrom do svetlobnega udobja in zasebnosti – vse to lahko prilagodimo potrebam uporabnika.«

Virant pa dodaja, da personalizacija ni več luksuz, temveč postaja norma: »Redko je dovolj ena rešitev. Danes kupci pričakujejo kombinacijo – pergolo, kuhinjo, nadstrešek, pametno senčenje. Vse mora biti usklajeno, premišljeno in estetsko dodelano.«

Nova dinamika bivanja: manj hiše, več terase

»Zasledimo zanimiv trend – ljudje gradijo manjše hiše, a večje terase. Zakaj? Ker z našimi rešitvami zunanjost postane enakovreden prostor notranjosti,« pravi Požar.

Ob tem dodaja konkreten primer: »Za jedilno mizo s šestimi stoli potrebujemo 15 kvadratnih metrov. A naše povprečne pergole danes presegajo 20 ali celo 30 kvadratnih metrov, saj ljudje dodajo še sedežno garnituro, zunanjo kuhinjo ali prostor za počitek.«

Zunanja kuhinja FOTO: Soltec
Zunanja kuhinja FOTO: Soltec

Zunanje kuhinje – funkcionalnost in estetika

V Soltecu so zunanje kuhinje razvili iz potrebe strank – in jih dvignili na visoko raven.

»Pri razvoju kuhinje nismo želeli ustvariti najcenejšega izdelka, ampak najboljšega,« pove Požar. »Mi verjamemo, da mora biti izdelek funkcionalen in hkrati lep. Lepota namreč prinaša tudi dolgotrajno vrednost.«

Virant to potrdi: »Stranke imajo različne estetske preference – zato ponujamo izbiro materialov, barv, kamnov. Naša osnova je vedno minimalistična, ampak jo prilagodimo arhitekturi hiše – naj bo na Primorskem, Gorenjskem ali v središču mesta.«

Tehnologija v službi udobja

»Vsaka pergola ima motorizacijo, senzoriko, elektroniko. Senzor zazna dež ali veter in samodejno prilagodi streho. Uporabnik lahko vse upravlja s telefonom ali integrira sistem v pametni dom,« pojasnjuje Požar.

Virant iz prakse dodaja: »Tisti, ki so tehnično usmerjeni, si želijo vse napredne funkcije. Večina pa si želi predvsem, da stvar preprosto deluje. In to jim tudi omogočimo.«

Nadstrešek za avtomobile. FOTO: Soltec
Nadstrešek za avtomobile. FOTO: Soltec

Ozelenitev in prihodnost

Soltec se aktivno vključuje tudi v iskanje rešitev za urbano ozelenitev.

»V naši ponudbi že imamo nadstreške, na katere lahko zasadimo travo. Takšne projekte izvajamo tudi v Švici, kjer je to že regulativno zahtevano. Zeleni strešni prostori so prihodnost – zaradi mikroklime, zadrževanja vlage in zmanjšanja CO2,« razloži Požar.

Družbena odgovornost ni dodatek – je temelj

Požar poudarja, da podjetje ni tu zato, da maksimizira dobiček, temveč da ustvarja vrednost za vse deležnike. »Naši zaposleni, dobavitelji, lokalna skupnost – vsi so pomembni. Zato vlagamo v lokalne pobude, kulturna društva, šole, športnike. Če zmoreš, deli – to je odgovornost.«

Kje je več življenja – pozimi ali poleti?

Ob koncu pogovora gostoma zastavimo »težko« vprašanje – kateri občutek je prijetnejši: poletna senca ali zimska toplina pod pergolo?

Virant: »Najpomembnejše je, kdo sedi s tabo. Prostor dobi pravo vrednost šele, ko ga deliš z nekom.«

Požar se nasmehne: »Vse najlepše trenutke preživimo pod pergolo. Tam kuhamo, se družimo, smejimo. In prav zato je naš slogan: 'Več življenja.' To je bistvo vsega, kar počnemo.«


Naročnik oglasne vsebine je Soltec

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine