Vsi izdelki so opremljeni s certifikati pooblaščenih ustanov za nadzor in certificiranje. Njihov nabor v okviru blagovne znamke nenehno dopolnjujejo, saj si želijo, da bi linija vsebovala živila iz vseh prehranskih področij, so povedali v Mercatorjevem oddelku za marketing.
Pri nabavi ekološko pridelanih ali predelanih živil si prizadevajo, da bi v blagovno znamko vključili čim več v Sloveniji pridelanih izdelkov. To jim pri nekaterih skupinah živil dobro uspeva – takšen primer so denimo mleko in mlečni izdelki. Poleg njih so v liniji Mercator Bio za zdaj še rastlinski napitki (rižev in sojin) ter sveže sadje in zelenjava. Kot nam je povedala Manja Lampe, direktorica upravljanja blagovnih znamk svežega market programa v Mercatorju, imajo z zagotavljanjem lokalne, v Sloveniji pridelane hrane največ težav pri pakiranih svežih izdelkih, npr. prav pri sadju in zelenjavi. Pravila trgovcem, ki prodajajo tako ekološka kot konvencionalna živila, namreč narekujejo, da ekološka prodajajo pakirana, prodaja na kilogram pa je mogoča samo v specializiranih ekoloških trgovinah. Zaradi razdrobljenosti domačih pridelovalcev ekoloških živil pa na trgu ne morejo kupiti dovolj velikih pakiranih količin, ki bi jih ponudili v svoji verigi.
Prav zaradi tega so objavili natečaj za oblikovanje prepoznavne iz okolju prijaznih surovin izdelane embalaže za pakiranje ekoloških in drugih pridelkov in izdelkov slovenskega porekla. Tako želijo slovenskim pridelovalcem pomagati, da bi živila slovenskega porekla, pridelana na kmetijah, hitreje in primerno pakirana dosegla svoje kupce v Mercatorju. Več o Mercatorjevi blagovni znamki ekoloških živil lahko preberete na spletni strani podjeta.