V raziskavi, opravljeni konec oktobra in v začetku novembra lani, je sodelovalo 500 aktivnih uporabnikov interneta v starosti med 20 in 59 leti. V anketnih vprašanjih je bila za ekološke izdelke uporabljena sopomenka "BIO". Odgovori so pokazali, da večina ljudi tovrstne izdelke kupuje vsaj občasno (79,4 %). V velikih trgovskih centrih jih kupuje 72 %.
Med ekološkimi izdelki, ki jih kupujejo vsaj občasno, so sadje in zelenjava (84 %), mlečni izdelki (60,1 %), kruh (41,8 %) in meso (39,5 %). Da je izdelek ekološki, se anketirancem v največji meri zdi pomembno oziroma zelo pomembno pri živilih (90,6 %), čistilnih sredstvih (71,8 %) in kozmetiki (65,7 %). V specializiranih prodajalnah izdelke v večji meri kupujejo ženske (45,9; moški 38,6 %), moški pa v večji meri kot ženske na ekoloških kmetijah (41 %; ženske 28,3 %).