Chelsea Flower Show: Nova kategorija so balkonske zasaditve

Letošnja najbolj slavna hortikulturna prireditev na svetu, Chelsea Flower Show, bo pritegnila tudi meščane, ki so se v času pandemije novega koronavirusa zavedeli pomena lastnega vrta (ali vsaj parka v bližini) in se zaljubili v vrtnarjenje.

Prvič po 108 letih, odkar vsako leto poteka Chelsea Flower Show, bodo prireditev letos izpeljali jeseni. In tokrat posvetili posebno pozornost balkonskim zasaditvam oziroma vrtovom na balkonih. Za izredno priljubljenost slednjih so odgovorni prav meščani, ki so v času socialne distance in karantene iskali stik z naravo kar na balkonih.

Novi kategoriji

Vrt s prireditve leta 2018. Foto: Natalia Vestigio Services/Shutterstock

Od 21. do 26. septembra (letos bo Chelsea Flower Show potekal šest in ne pet dni dni, kot leta prej) bodo obiskovalci lahko občudovali pet vrtov na balkonih (v velikosti 5 metrov x 1,9 metra). Poleg tega bodo v novi kategoriji predstavljene tudi rastline v loncih različnih oblik. »Veliko ljudi, ki jih je začelo zanimati vrtnarjenje, si z veseljem ogleda vrtove na naši razstavi, a doma nimajo dovolj prostora, da bi si jih uredili na podoben način,« je za britanske medije dejala vodja prireditve Gemma Lake. »Opazili smo, da je zanimanje za vrtnarjenje v vzponu, sploh pri novih lastnikih domov ali najemnikih v mestih, zato smo se odločili dodati novo kategorijo balkonskih zasaditev, da bomo zagotovili dovolj navdiha za vse, ki jih to zanima,« je še dodala.

»Več milijonov ljudi se je v preteklem letu lotilo vrtnarjenja, zato smo prireditvi dodali nove kategorije in tako poskrbeli za vse okuse,« je dodala direktorica prireditve pri Royal Horticulture Society (RHS) Helena Pettit. Druga kategorija, ki so jo dodali, se bo vrtela okoli vrtov, ki ponujajo pobeg, varnost in sprostitev (ali v angleščini Sanctuary Gardens). Vrtovi namreč postajajo varno zavetišče in zatočišče. Kategorija bo izpostavila pozitivne učinke, ki jih imajo rastline na naše zdravje in počutje.

Recikliran lonec in drevo za kraljico

17. maja je bil znan prvi zmagovalec na področju produktov za zelen in trajnosten vrt (RHS Chelsea Sustainable Garden Products). Prvo mesto je osvojilo škotsko podjetje Ocean Plastic Pots za lonec, ki je narejen iz odpadne ribiške vrvi in mrež. Namen lonca je, da ljudi ozavesti o perečem problemu onesnaževanja morij in oceanov s plastiko ter jim prikaže domiseln način za recikliranje oz. ponovno uporabo.



Ob tej priložnosti se je prek družabnih medijev oglasil tudi princ Charles, ki je pozval Britance, naj se pridružijo pobudi Queen’s Green Canopy in v okviru platinastega jubileja (Elizabeta II. bo prihodnje leto obhajala že 70. obletnico vodenja kraljevine) posadijo drevo ter prihodnjim generacijam omogočijo bolj zeleno prihodnost.


Deli na facebooku

Deli na drugih omrežjih

Or use your account on Blog

Error message here!

Hide Error message here!

Forgot your password?

Or register your new account on Blog

Error message here!

Error message here!

Hide Error message here!

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link to create a new password.

Error message here!

Back to log-in

Close
Več informacij DELOINDOM Logo

Zakaj imamo v uredništvu Dela in dom radi piškotke?

S potrditvijo piškotkov nam omogočate uporabo analitičnih orodij, s katerimi izvemo, kaj radi berete in česa ne. Želimo ustvarjati kakovostne vsebine, ki jih boste z veseljem prebirali, zato vas prosimo, da potrdite piškotke na spletnih mestih Dela d.o.o.

ZAVRNI STRINJAM SE
newsletter
deloindom logo

Prijavite se na e-novice in bodite na tekočem!

Nadaljuj na prijavo >
newsletter
deloindom logo

Naročite se
na DELOINDOM

NAROČI SE