Zanimanje in učenje skrbi za lončnice se začneta že v otroštvu. Veliko ljudi, ki so kot otroci opazovali svoje starše, kako strastno skrbijo za ogromno monstero ali taščin jezik v kotu sobe, se odloči, da bodo tudi sami vnesli zelenje v svoj dom. Težava se pojavi, ko začne zmanjkovati časa za zalivanje, presajanje, gnojenje, umivanje listov. Delovni čas je vse daljši, pogostejši so tudi delovni vikendi.
»To je New York, ali res ne obstaja nekdo, ki bi ga lahko najela, da bi skrbel za najine lončnice,« se je vprašal Tait, ki je ljubezen do hišnega zelenja podedoval po svojem očetu, a nikakor ni našel časa, da bi zanj tudi skrbel, poroča časnik NY Times. Ta nekdo je Lisa Munoz, ki za 1800 evrov napolni vsak dom z lončnicami, jih razporedi vašemu stanovanju (in lončnici) primerno, posadi, presadi in pusti natančen opis skrbi za določeno rastlino.
Lisa Munoz je notranja oblikovalka okrasnih lončnic. Kaj pa pravzaprav počne? Cvetličarne oskrbijo pisarne z okrasnimi lončnicami – a kdo zanje skrbi? Zaposleni jih pozabijo zaliti, klimatske naprave pa terjajo svoje. Lisa Munoz poskrbi, da bodo lončnice uspevale tudi, ko ne bodo več v oskrbi cvetličarn. Svojo ponudbo pa je, ko je zaznala povečano povpraševanje, še razširila. Zdaj poskrbi, da so domovi z lončnicami okusno in lično opremljeni, pozornost posveti še izbiri loncev, njihovi postavitvi in skrbi zanje, da lahko njene stranke zgolj uživajo v zelenju in zanj ne porabijo ure in ure prostega časa.
Lisa pa ni edina, številni drugi, ki so v tridesetih spoznali, kaj jih veseli, počasi ustvarjajo zanimivo ponudbo za generacije, ki so zaposlene, a si hkrati želijo sproščujočega in čim bolj naravnega preživljanja prostega časa. Hilton Carter je ljubezen do okrasnih lončnic odkril doma. Zdaj gradi posel na vzgoji velikih okrasnih lončnic in izdaja priročnike za vzgojo le-teh. Maryah Greene se predstavlja kot zdravnica za rastline in stilistka, njene stranke pa jo opisujejo kot šepetalko okrasnim lončnicam. Trenutno ima 50 stalnih strank.
Rastlinski stilisti pravijo, da je njihova storitev izredno intimne narave. Svoji stranki težko priskrbijo ustrezne lončnice, če ne vedo, kakšna je, kakšen je njihov delovni urnik in kako so skrbeli za rastline v preteklosti. Njihov glavni cilj pa je, da svoje stranke osrečijo z nečim živim.