Setveni koledar

Dober dan!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
Sadovnjaki

S tofujem zbrala 30.000 evrov na platformi množičnega investiranja

Anja Korenč in Matic Batagelj sta novembra 2015 na trgovske police postavila osem izdelkov, osem različnih okusov ekološkega tofuja, ki ga tržita pod blagovno znamko I Like Tofu. Za širitev posla sta preko platforme za množično investiranje Conda želela zbrati 30.000 evrov, kampanja pa se kljub dosegi zastavljenega cilja nadaljuje do 150.000 evrov.
K. Ž./STA
18. 9. 2017 | 13:13
21. 10. 2024 | 10:43
3:27

Blagovna znamka je trenutno prisotna v približno 100 trgovinah na dveh tržiščih, v Sloveniji in Italiji. Izvoz predstavlja približno 80 odstotkov vseh prihodkov, v letu dni pa so prodali več kot 50.000 kosov tufuja.

V kratkem času delovanja je blagovna znamka I Like Tofu prejela nagrado za najboljši domači izdelek po izboru potrošnikov na natečaju Agrobiznis v juniju 2016, letos so bili nagrajeni s strani Inštituta za nutricionistiko z nagrado za inovacijo leta 2017 v kategoriji sojinih izdelkov.

"Ponosni smo na to, da so nas vedno predlagali potrošniki, njihovo zadovoljstvo pomeni, da so nas sprejeli in so z našimi izdelki zadovoljni. To pa pomeni največ," je na današnji predstavitvi povedal Batagelj.

Batagelj in Korenčeva sta bila presenečena tudi nad odzivom investitorjev, ki verjamejo v njune izdelke. "Prepričala sva jih tudi tako, da sama živiva z najinimi izdelki in zato preko naju zaupajo tudi blagovni znamki," je povedala Korenčeva.

Največ investitorjev prihaja iz Avstrije, nekaj pa tudi iz Slovenije. Zbrana sredstva, ki jih bosta na platformi zbirala še devet dni, jima bodo omogočila razvoj novih produktov in širitev na nove trge. Tako bodo izdelki v kratkem na voljo tudi na avstrijskih trgovskih policah, v prihodnje pa želita odpreti še kakšen nov trg.

"V tem trenutku si resnično želimo podjetje in blagovno znamko popeljati na višjo raven. Radi bi več ljudem pokazali, da obstaja alternativa. Da je vredno zbrati pogum in v svojih jedilnikih zmanjšati živila živalskega izvora. Ker bo to dobro za naše zdravje in počutje, za živali, za naš planet ter za generacije, ki prihajajo. Rastlinska revolucija, kot jo sami radi poimenujemo, je naše vodilo. Sami pa si želimo postati eden od njenih nosilcev," je dodal direktor podjetja Avokado Matic Batagelj.

Conda Slovenija je platforma množičnega investiranja, na kateri lahko za aktualne projekte investira vsakdo od 100 evrov naprej. Gre za podrejeno posojilo, kjer investitor letno dobi 4,5 odstotka obresti od investicije v projekt ter dodatek od rasti podjetja ob zapadlosti posojila (v primeru I Like Tofu se to zgodi po šestih letih, poleg investicije pa bodoči investitorji prejmejo še paket daril izdelkov blagovne znamke I Like Tofu).

Platforma Conda slovenskim podjetjem omogoča pridobiti finančna sredstva, ki so jim v pomoč pri pospešitvi poslovanja in širjenju na tuje trge.

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine