Setveni koledar

Dobro jutro!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
Sadovnjaki

Slovenska vina naprodaj tudi na Kitajskem

Klet Brda je na Kitajsko odposlala prvo pošiljko izbranih vrhunskih vin različnih slovenskih pridelovalcev v skupni vrednosti skoraj 200.000 evrov. Gre za prvo večjo pošiljko vina na Kitajsko, odkar je Klet Brda v začetku junija vstopila v lastniško strukturo izvoznega podjetja Alps Wine.
K. Ž./STA
18. 9. 2017 | 13:13
21. 10. 2024 | 14:25
2:46

Dva ladijska kontejnerja so napolnili z vini blagovnih znamk Klet Brda, Ščurek, Edi Simčič, Dušan Kristančič, Pullus, Marof in Radgonske Gorice. Pripravlja pa se že novo naročilo, ki bo prav tako zajemalo pestro paleto različnih slovenskih pridelovalcev. Neja Škrinjar iz Kleti Brda je za STA povedala, da bodo vina na Kitajsko poslali predvidoma konec meseca.

"Glede na uspeh prodaje bomo take kontingente nato redno pripravljali tudi v prihodnje," je še povedala Škrinjarjeva.

V Kleti Brda se zavedajo, da je velik in zahteven kitajski trg mogoče obvladovati le s skupnimi močmi. Zato so si kot eno izmed svojih poslanstev zastavili cilj, da bodo skupaj s podjetjem Alp Wine kitajsko tržišče oskrbovali z vrhunskimi vini različnih slovenskih pridelovalcev ter tako hitro rastočemu in spreminjajočemu se trgu ponuditi slovenska vina visoke kakovosti iz različnih vinorodnih okolišev.

Le tak način je mogoče zadostiti različnim okusom kitajskih ljubiteljev vina. Na Kitajskem so sicer cenjena in iskana predvsem rdeča vina visokega kakovostnega in cenovnega razreda, vendar pa se tako okus kot kupna moč razlikujeta od regije do regije.

Brezkompromisna kakovost, razumevanje zakonitosti kitajskega trga in združevanje moči so trije stebri do uspeha na tem zahtevnem tržišču, pravijo v Kleti Brda.

Pri gospodarskem sodelovanju s Kitajsko pa je pomembna tudi gradnja dolgoročnih odnosov na vseh ravneh. Tako je v začetku julija Slovenijo obiskal namestnik kitajskega kmetijskega ministra Chen Xiaohua z namenom vzpostavitve ustreznega administrativnega okvirja medsebojnih poslov, njegovemu obisku pa je sledil še obisk štirih kitajskih distributerjev z njihovimi pomembnimi kupci. Tovrstni obiski na visoki ravni pričajo, da so prizadevanja slovenskih vinarjev na Kitajskem resna in lahko pozitivno prispevajo k nadaljevanju trenda rasti prodaje slovenskih vin na tem trgu.

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine