Namen projekta je dvigovanje kakovosti življenja otrok na podeželju, približevanje ekološke problematike in razvijanje ustvarjalnosti otrok, zagotavljanje možnosti za kakovostno preživljanje prostega časa ter razvijanje družabnosti. Poleg tega podružnična šola, ki jo obiskujejo učenci od prvega do četrtega razreda, skozi različne dejavnosti postaja središče življenja na vasi, kar je pridobitev za vse prebivalce območja, saj se v njej družijo, pridobivajo nova znanja, se medgeneracijsko povezujejo in snujejo nadaljnji razvoj kraja. Gibalo projekta so učiteljice podružničnih šol iz Besnice, Janč, Lipoglava, Prežganje, Ambrusa, Krke, Muljave in Višnje Gore, ki jim je uspelo za ta program prostočasnih dejavnosti pridobiti sredstva Evropskega kmetijskega sklada za razvoj podeželja (LEADER).
V okviru kreativnih delavnic sodelujoči izdelujejo rože iz papirja, pečejo kruh in pecivo na tradicionalni način, izdelujejo pletene košare, raziskujejo avtentične oblike ljudskih iger in plesov, pri čemer tradicionalno znanje na otroke prenaša starejša generacija, se ukvarjajo z digitalno fotografijo ... Šolarji poleg tega raziskujejo zgodovino, navade, značilnosti in turistične znamenitosti svojega kraja in vsako leto pripravljajo javno prireditev s kulturnim programom in razstavami, svojo okoljsko zavest pa med drugim krepijo tudi z uporabo odpadnih materialov za likovne izdelke in spominke, sajenjem cvetja, fotografiranjem naravnih lepot območja in dogodkov ter s pogovori o pomenu in možnih načinih varovanja Zemlje. Na podružnični šoli na Jančah imajo poleg tega sadovnjak, ki ga oskrbujejo v okviru sadjarskega krožka ob podpori staršev in sadjarjev, članov Sadjarske ceste, o čemer lahko več preberete v tem prispevku.
Na fotografijah predstavljamo utrinke s sobotne predstavitve šeg in navad: od vasovanja, fantovskih in dekliških iger, pletenja vencev in postavljanja slavolokov za mladoporočenca, svatbe do čebelarskih opravil.