Naš cilj je povečati pridelavo zelenjave v Sloveniji in povečati povpraševanje po njej, je ob predstavitvi projekta informiranja in promocije sveže domače zelenjave poudaril Ivan Bučar, predsednik GIZ Slovenska zelenjava.
Pred dobrim letom ustanovljeno gospodarsko interesno združenje (GIZ) slovenskih pridelovalcev zelenjave je za ambiciozno zastavljen projekt informiranja in promocije sveže domače zelenjave uspelo prepričati sedem slovenskih kmetijskih zadrug. Cilj 1,3 milijona evrov vrednega projekta, ki bo trajal tri leta, in za katerega bo 75 odstotkov denarja iz bruseljske blagajne, je z aktivnim osveščanjem povečati porabo zelenjave, ki se je po letu 2009 zaradi različnih razlogov zmanjšala. Načrt, da bi v triletnem obdobju izvajanja programa dosegli porabo 78,4 kilograma na prebivalca, je izvedljiv, so prepričani v GIZ.
S kakšnimi akcijami bodo osveščali potrošnike, si lahko preberete v današnji tiskani izdaji Dela ali na www.delo.si.