Podjetje je bilo med več kot 10.000 prijavljenimi izbrano kot eden najbolj obetavnih start-upov v zgodnji (alfa) fazi razvoja. Organizatorje je pritegnila njihova inovativna ideja, ki omogoča vrtnarjenje tudi tistim, ki o tem ne vedo kaj dosti in za to nimajo na voljo celega vrta. "Naš cilj je vrt v vsakem stanovanju na svetu," odločno in brez trohice dvoma zatrdijo Jaka Verbič Miklič, Katja Goljevšček in Bor Hojs, ki tvorijo ekipo slovenskega start-upa Horticool.
Horticool je namreč prvi spletni vrtnarski pomočnik, ki ljudem z malo časa in nič zemlje na enem mestu nudi vso pomoč, da v svojih stanovanjih oziroma vseh zaprtih prostorih, od dnevne sobe do zdravniške čakalnice, gojijo hrano. Vrt imajo tudi sami v 11. nadstropju poslovne stavbe sredi Ljubljane, kjer jim rastejo berivka, češnjev paradižnik, redkvice, jagode in še marsikaj.
»Bistvo Horticoola je, da deluje kot most med neverjetno količino vrtnarskih virov in storitev na eni strani ter na drugi strani urbanim človekom, ki bi rad vrtnaril, pa nima niti zemlje niti časa, da bi pregledoval to množico podatkov in se učil vrtnarske teorije,« pravi Katja, ki je pri projektu odgovorna za vsebino. Horticool zagotavlja stanovanjskim vrtičkarjem vse na enem mestu: ponuja preverjene knjižnice o rastlinah, škodljivcih in boleznih, pomaga uporabnikom pri načrtovanju notranjega vrtička, pošilja opomnike za vsak opravek, ki ga je treba v vrtičku postoriti. Za težja vprašanja je omogočena spletna komunikacija z živo osebo, začetnikom pa so na voljo vodniki inčarovniki. Horticool je tudi posrednik pri izmenjavi semen in tržnica lokalnih izdelkov, vse funkcionalnosti pa so medsebojno povezane in nadgrajene z družabnim obveščanjem in stalno podporo.
Največji tehnološki dogodek v Evropi, kjer se bo predstavila tudi mlada slovenska ekipa, sicer obišče več kot 30.000 obiskovalcev, 1.000 investitorjev in 1.200 svetovnih novinarjev.