V GfK Slovenija ugotavljajo, da se za eko izdelke odloča vedno večji delež prebivalstva. Še vedno je sicer 60 odstotkov ljudi, ki teh izdelkov ne kupuje, od tega jih približno 40 odstotkov pozna tovrstne izdelke, ampak jih nikoli ne kupijo, 20 odstotkov ljudi pa eko izdelkov sploh ne pozna.
Nekateri potrošniki kupujejo samo določene tipe eko izdelkov, kot so mleko, sadje, jajca in podobno, medtem ko se drugi odločajo za različne izdelke občasno, denimo takrat, ko želijo narediti nekaj dobrega in zdravega za svojo družino.
Zanimiv je tudi podatek, da v več kot polovici slovenskih gospodinjstev sami pridelujejo zelenjavo. Polovica pridelovalcev trdi, da je glavni razlog za lastno pridelavo zelenjave zagotavljanje višje kakovosti hrane, medtem ko se tretjina z vrtičkarstvom ukvarja zato, ker s tem prihranijo kar nekaj denarja.
V polovici slovenskih gospodinjstev so začeli sami proizvajati hrano, 20 odstotkov tistih, ki je ne pridelujejo sami, pa izdelke dobijo pri sorodnikih oziroma jih kupijo na kmetijah. Glede na rezultate raziskave razpoložljivost pridelane hrane vpliva na prehrano v gospodinjstvu, vpliva pa tudi preživljanje prostega časa, ki ga Slovenci vse bolj pogosto preživijo v svojih vrtičkih.