Raziskava družbe Volvo Car USA z naslovom Poročilo Volva: Psi, avtomobili in ljudje, ki jih imajo radi, je pokazala, da so odnosi med Američani in njihovimi hišnimi ljubljenčki zelo tesni. 69 odstotkov vprašanih je dejalo, da psa vidijo kot družinskega člana, 23 odstotkov jih je celo priznalo, da jim je pes kot otrok. 38 odstotkov vprašanih je razkrilo, da se pri izbiri počitniških aranžmajev vedno odločijo za tistega, kjer jim je dovoljeno s seboj vzeti psa.
Psi v Združenih državah Amerike veliko časa preživijo v avtomobilih, zato je treba poskrbeti za njihovo varnost, so odločeni na Volvo Car USA. Za slabo promocijo varnega načina transporta so krivi tudi oglasi, so prepričani v omenjeni družbi, saj jih veliko prikazuje psa, ki med vožnjo moli glavo skozi okno, ali pa sedi na sovoznikovem sedežu. 71 odstotkov vprašanih je pritrdilo, da bi pri nakupu avtomobila radi dobili razlago in možnosti dodatne opreme za prevoz hišnih ljubljenčkov.
Kako morate prevažati psa v avtomobilu, smo že pisali. Več preberite TUKAJ.