Naj vaš pes postane zvezda na družabnih omrežjih

Družabna omrežja, kot so na primer Facebook, Instagram, Tok Tok in Youtube, so postala del našega vsakdana. Vsak dan se pojavi nov vplivnež – oseba, ki ima veliko sledilcev in lahko svojo slavo na nek način tudi trži. V zadnjih letih je slavnih postalo že kar nekaj lastnikov in njihovih psov, ki so postali priljubljeni ravno zaradi stalne prisotnosti in pogoste aktivnosti v sodobnih medijih.

Kdo je vplivnež?

To so osebe, ki imajo veliko sledilcev in pogosto zaradi tega dobivajo plačila za sponzorirane objave. S tem služijo denar, saj jih občinstvo sprejema kot znane, slavne osebnosti. Vplivneži običajno pišejo bloge, pogosto delijo svoje zgodbe in dogodke z ostalimi, poleg tega pa poleg fotografij pripravljajo še videe, se potrudijo pri stajlingih in pisanju zanimivih ter duhovitih prigod iz vsakdanjega življenja. Lastniki lahko ustvarijo profil za svoje pasje prijatelje in pišejo v njihovem imenu.

Značilnost uspešnega vplivneža je njegov značaj, ki mora biti usmerjen v uresničevanje ciljev. Vplivneži so običajno rojeni vodje. Ni treba, da so ekstravertirani, saj lahko veliko naredijo v zavetju svojega doma in s pomočjo računalnika ter telefona. Vsekakor pa morate biti pripravljeni, da vas bodo (če boste uspešni) zunaj prepoznali – vas in vašega psa. Takrat se osebam posvetite, jim namenite kakšno minuto za pogovor. Biti morate kredibilni, imeti morate precej časa, da stvari uredite profesionalno in ne delate nekaj le polovičarsko. Lastnost vplivnežev je tudi ta, da znajo ljudi spraviti v dobro voljo, zato se z njimi radi poistovetijo. Izogibajte se konfliktom, ne obrekujte in se oglasite ob pomembnih temah, a mnenje vedno izražajte na spoštljiv način.

Da bi se k vam začeli obračati predstavniki blagovnih znamk, morate med svojimi sledilci doseči ugled. S tem boste pridobili na vrednosti in boste postali zanimivi ter opazni za morebitne blagovne znamke, ki bi jih lahko promovirali. Na začetku ne pričakujte preveč, saj bo morda šlo zgolj za kompenzacijo (dobili boste na primer kakšne pasje priboljške v zameno za objavo na svojem profilu), šele kasneje, ko boste imeli veliko sledilcev, lahko pričakujete kakšen evro zaslužka.

Vsebina mora biti zanimiva ter podprta s fotografijo ali video posnetkom. Če želite biti uspešni vplivneži, potem se morate naučiti, kako vse našteto opraviti kvalitetno. Vaša zvezda bo vaš ljubljenček, ki ga morate navaditi na pozornost, naučiti ga morate vsaj osnovnih ukazov, da bo počakal na mestu (za lažje fotografiranje), da bo mirno sedel na točno določeni poziciji, da bo potrpežljiv, navajen bliskavice in še bi lahko naštevali.

!!galerija!!


Naredite načrt

Ko ustvarjate vsebino za družabna omrežja, se osredotočite na tisto, zaradi česar je vaš pes edinstven – na primer na njegovo pasmo, dejavnosti, ki jih počnete skupaj, dogodke, ki so se zgodili … Lahko se osredotočite na fotografije iz dneva v življenju, podate nasvete za šolanje psov, prikažete svoj trening ali pa se oglasite iz popotovanj, ko boste na morju ali v hribih. Odločite se, kakšen bo vaš stil komuniciranja z vašimi sledilci. Boste ubrali bolj formalni način, ali boste sproščeno duhoviti, boste pisali v prvi ali tretji osebi in podobno.


Ključ do uspeha je povezovanje z drugimi ljudmi in njihovimi psi na platformah družbenih medijev po vaši izbiri. Ko gradite profil svojega psa, je pomembno, da sodelujete z drugimi vplivneži/ustvarjalci tako, da spremljate profile ostalih. Poleg tega poskrbite tudi za to, da redno odgovarjate na komentarje, ki jih dobite. Ljudje imajo namreč radi ustvarjalce vsebine, s katerimi se lahko povežejo in sodelujejo. Ne pozabite uporabljati ključnikov (hashtag), ki predstavljajo način povezovanja z drugimi platformami ter omogočajo ljudem, da najdejo objave vašega psa. Najpomembneje pa je, da tudi vaš kuža uživa v pozornosti, ki mu jo namenite ob fotografiranju. Nekateri kužki so rojene zvezde, ki se radi ponosno postavijo pred fotografske objektive ali kamere, medtem ko so drugi bolj sramežljivi in jim gre tovrstno početje na živce. Poskrbite, da bo obema prijetno in nikar ne počnite ničesar na silo.

Deli na facebooku

Deli na drugih omrežjih

Or use your account on Blog

Error message here!

Hide Error message here!

Forgot your password?

Or register your new account on Blog

Error message here!

Error message here!

Hide Error message here!

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link to create a new password.

Error message here!

Back to log-in

Close
Več informacij DELOINDOM Logo

Zakaj imamo v uredništvu Dela in dom radi piškotke?

S potrditvijo piškotkov nam omogočate uporabo analitičnih orodij, s katerimi izvemo, kaj radi berete in česa ne. Želimo ustvarjati kakovostne vsebine, ki jih boste z veseljem prebirali, zato vas prosimo, da potrdite piškotke na spletnih mestih Dela d.o.o.

ZAVRNI STRINJAM SE
newsletter
deloindom logo

Prijavite se na e-novice in bodite na tekočem!

Nadaljuj na prijavo >
newsletter
deloindom logo

Naročite se
na DELOINDOM

NAROČI SE