Različne družbe, vse od tistih, ki ponujajo hrano ali druge produkte za hišne ljubljenčke, pa tudi tiste, ki z živalmi nimajo prav veliko skupnega (npr. Google, 20th Century Fox), so za eno objavo spletnega vplivneža, ki ima več kot 50 tisoč sledilcev na družbenih omrežjih, pripravljene odšteti več tisoč dolarjev. Dobra beseda, ki jo za njihov izdelek ali storitev zastavi vplivnež, je namreč veliko bolj učinkovita kot klasični oglas.
Vplivneži, kot so Juniper Foxx, Mr. Pokee the Hedgehog, Hamlet the Piggy in Pumpkin The Racoon za eno objavo na Instagramu, Twitterju ali Facebooku računajo okoli dva tisoč evrov. Ena izmed najbolj znanih vplivnic, Grumpy Cat, pa ima celo pogodbo z založbo, posebnega "čustvenčka" oziroma simbol in vrsto drugih produktov, na katerih je njen znani čemerni obraz. Število njenih sledilcev je okoli 2,5 milijona, kar pomeni, da bi bil za eno sponzorirano objavo račun bistveno višji. Med psi pa je najbolj uspešen Doug The Pug, ki ima na Instagramu 3,7 milijona sledilcev. Njegova posebnost je poziranje v različnih kostumih in promoviranje različnih produktov ali storitev oziroma organizacij (med drugim se na fotografijah znajdejo: skodelice, sobne rastline, obeski za ključe, hoteli in apartmaji, kavarne, dobrodelne organizacije). Mali mops naj bi bil vreden skoraj pol milijona evrov.
Delo vplivnežev zaobjema ogromno fotografiranja in hkrati tudi premišljene izbire tistih, ki jih bo podprl s svojo objavo na družbenih omrežjih. Zadovoljni sledilci bodo namreč hitro širili dobro besedo, nezadovoljni pa še hitreje. Pomembno je, da so všečni širokemu krogu ljudi, da so njihove fotografije dobre kakovosti in da imajo radi svojega ljubljenčka.