Spletni vplivneži: Za eno objavo fotografije psa tudi deset tisoč evrov

11. 2. 2019 | Besedilo: T. S. P.

objava, družbeni mediji, fotografije, mačka, pes, influencer

Influencerji, vplivneži ali ustvarjalci na družbenih omrežjih so prisotni na številnih področjih (moda, potovanja, pohodništvo, alpinizem, fotografija), tudi na področju hišnih ljubljenčkov. Zaslužki tistih, ki s fotografijami svojih mačk, psov, pujsov ali celo posvojenih lisic ter kratkimi komentarji, ocenami izdelkov in reklamami navdušujejo več deseti tisoč sledilcev, so vrtoglavi. Za objavo ene same fotografije ljubljenčka naj bi bile družbe, ki se bodo z dobro besedo spletnega vplivneža okoristile, pripravljene plačati tudi do 14 tisoč evrov.

Različne družbe, vse od tistih, ki ponujajo hrano ali druge produkte za hišne ljubljenčke, pa tudi tiste, ki z živalmi nimajo prav veliko skupnega (npr. Google, 20th Century Fox), so za eno objavo spletnega vplivneža, ki ima več kot 50 tisoč sledilcev na družbenih omrežjih, pripravljene odšteti več tisoč dolarjev. Dobra beseda, ki jo za njihov izdelek ali storitev zastavi vplivnež, je namreč veliko bolj učinkovita kot klasični oglas.

Vplivneži, kot so Juniper Foxx, Mr. Pokee the Hedgehog, Hamlet the Piggy in Pumpkin The Racoon za eno objavo na Instagramu, Twitterju ali Facebooku računajo okoli dva tisoč evrov. Ena izmed najbolj znanih vplivnic, Grumpy Cat, pa ima celo pogodbo z založbo, posebnega "čustvenčka" oziroma simbol in vrsto drugih produktov, na katerih je njen znani čemerni obraz. Število njenih sledilcev je okoli 2,5 milijona, kar pomeni, da bi bil za eno sponzorirano objavo račun bistveno višji. Med psi pa je najbolj uspešen Doug The Pug, ki ima na Instagramu 3,7 milijona sledilcev. Njegova posebnost je poziranje v različnih kostumih in promoviranje različnih produktov ali storitev oziroma organizacij (med drugim se na fotografijah znajdejo: skodelice, sobne rastline, obeski za ključe, hoteli in apartmaji, kavarne, dobrodelne organizacije). Mali mops naj bi bil vreden skoraj pol milijona evrov.

Delo vplivnežev zaobjema ogromno fotografiranja in hkrati tudi premišljene izbire tistih, ki jih bo podprl s svojo objavo na družbenih omrežjih. Zadovoljni sledilci bodo namreč hitro širili dobro besedo, nezadovoljni pa še hitreje. Pomembno je, da so všečni širokemu krogu ljudi, da so njihove fotografije dobre kakovosti in da imajo radi svojega ljubljenčka.

Deli na facebooku

Deli na drugih omrežjih

Or use your account on Blog

Error message here!

Hide Error message here!

Forgot your password?

Or register your new account on Blog

Error message here!

Error message here!

Hide Error message here!

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link to create a new password.

Error message here!

Back to log-in

Close
Več informacij DELOINDOM Logo

Zakaj imamo v uredništvu Dela in dom radi piškotke?

S potrditvijo piškotkov nam omogočate uporabo analitičnih orodij, s katerimi izvemo, kaj radi berete in česa ne. Želimo ustvarjati kakovostne vsebine, ki jih boste z veseljem prebirali, zato vas prosimo, da potrdite piškotke na spletnih mestih Dela d.o.o.

ZAVRNI STRINJAM SE
newsletter
deloindom logo

Prijavite se na e-novice in bodite na tekočem!

Nadaljuj na prijavo >
newsletter
deloindom logo

Naročite se
na DELOINDOM

NAROČI SE