Poslovne stolpnice Wangjing Soho so dokončali leta 2015, visoke pa so 118, 127 in 199 metrov. Avtor bloga, ki je usmerjen na področje analize feng šuja v arhitekturi, krajinski arhitekturi in urbanizmu, je najemnike poslovnih prostorov v stolpih pozval, naj se iz svojih pisarn čim prej izselijo, saj so objekti postavljeni na neprimerni lokaciji, zaradi oblike pa se v njih zadržuje negativna energija.
Feng šuj (v prevodu veter in voda) je starodavna kitajska veščina urejanja zunanjega in notranjega prostora, katere namen je povečati skladnost in pretok energije či (qi). Feng in šuj predstavljala dve prostorski silnici, ki morata biti pazljivo uravnoteženi. V skladu s feng šujem so v Aziji urejeni skoraj vsi objekti, tudi nakupovalni centri in poslovne stavbe.
Po mnenju sodišča v Pekingu je avtor bloga lastniku stolpnic Soho China povzročil škodo. Njegov zapis je bil namreč precej bran in deležen številnih všečkov ter delitev. »Poti okoli Wangjing Soho ustvarjajo velikega zlobnega duha, kar simbolizira konflikte. V centru najdemo prav vse tabuje feng šuja,« je med drugim zapisal avtor.
V Wangjingu – ki je bil 98-odstotno zaseden – so svoje poslovne prostore med drugim imeli lastniki aplikacije Momo, družba, ki vodi platformo za pretakanje iger Panda TV, in družba, ki se ukvarja z izposojo koles Bluegogo. Panda TV je svoje strežnike ugasnila prejšnji mesec, Bluegogo pa je leta 2017 bankrotiral. »Vse družbe, ki delujejo v Wangjing Soho, imajo podobno usodo: v prvi fazi zelo hitro rastejo, dosežejo vrh in nato zelo hitro propadejo,« je zapisal avtor, da bi podprl svoje trditve o slabem feng šuju.
Sodnik je v obrazložitvi sodbe navedel, da je zapis »zavajajoč«. »Bralcem pomuja enostranski pogled in maže ugled družbe Soho,« je še dodal.
Leta 2014 so avtorji stolpnic Wangjing SOHO prejeli nagrado Emporis Skyscraper Award. Po opisu na spletni strani arhitekturnega biroja Zahe Hadid pa so trije stolpi videti kot prepletajoče se gore.