Priznani italijanski arhitekt Stefano Boeri, ki je med drugim v Milanu zasnoval dve stolpnici – Bosco Verticale, na katerih raste več kot 800 dreves, je pripravil predlog, ki vključuje tri elemente: logotip kampanje v različnih oblikah, zasnovo začasnih paviljonov za namen cepljenja na glavnih italijanskih trgih in mobilne informacijske table za postavitev na javnih mestih. Arhitekt se je odzval na prošnjo italijanskega posebnega komisarja za izredne razmere Domenica Arcurija.
Po Italiji bodo postavili približno 1500 paviljonov, ki jih bodo začeli postavljati januarja prihodnje leto. Krožna struktura paviljona, ki jo je mogoče preprosto sestaviti in razstaviti, bo naslonjena na montažno leseno podlago, ki bo uporabljena tudi za podporo različnih sistemov v notranjih prostorih. Nosilni okvir bo izdelan iz gradbenega lesa. Zunanjost pa bo narejena iz vodoodpornega tekstila, izdelanega iz kombinacije različnih naravno razgradljivih materialov, kot tudi materialov, ki se jih da reciklirati.
Na strehi bo nameščen sistem fotovoltaičnih panelov, s katerimi bo poskrbljeno za električno energijo za potrebe celotnega paviljona.
Za predelne stene notranjih prostorov bodo uporabili montažne tekstilne sisteme, ki so lahki, prilagodljivi, dobro zvočno izolativni in prosojni. Notranjost paviljona bo imela prostore za sprejem, cepljenje in čakanje po cepljenju. Osrednje jedro kroga pa je zasnovano za namestitev servisnih prostorov za izvajalce (administracija, skladišče, garderobe, sanitarije …).
Celotno kampanjo zaznamuje rožnat cvet, ki ga je arhitekt Stefano Boeri pospremil s sloganom 'S cvetom se v Italijo vrača življenje'. »S podobo spomladanske rože smo želeli ustvariti arhitekturo, ki bo predstavljala simbol spokojnosti in regeneracije. Cepljenje bo dejanje državljanske odgovornosti, ljubezni do drugih in ponovnega odkritja življenja. Če nas je ta virus zaprl v bolnišnice in domove, nas bo cepivo znova vrnilo v življenje in k naravi, ki nas obkroža,« je povedal arhitekt Stefano Boeri.
Boerijev predlog, ki je zdaj v zadnji fazi pred izvedbo, povezuje kampanjo cepljenja z rožnatim cvetom, ki ni le simbol izjemne biotske raznovrstnosti, ki jo najdemo po vsej Italiji, temveč tudi simbol naravnega cikla življenja in ponovnega rojstva. Navdihujoča pomladna cvetlica, ki stoji za konceptom, je jeglič, prvi, ki po dolgi zimi zacveti in naznani ponovno prebujanje narave in prihod pomladi.
»Ta roža je element, ki bo povezal vse vidike kampanje, saj ima enak krožni vzorec kot postavitev paviljonov, ki jih bodo postavili na italijanskih trgih. Jasno bo viden tudi od zgoraj, saj bodo rožnati cvetovi v večjih izvedbah natisnjeni na strehah paviljonov, manjši pa ob straneh in na informacijskih tablah. Italijanski trgi bodo vizualno zacveteli,« so še povedali v arhitekturnem biroju Stefano Boeri Architetti.
PREBERITE ŠE: Stolpnici, na katerih raste 800 dreves