Mednarodni sejem IMM v Kölnu predstavlja enega večjih dogodkov na tem področju z visoko mednarodno udeležbo. Tokrat so pričakovali približno 600 razstavljavcev iz 51 držav. Na njem vsako drugo leto poteka tudi sejem kuhinj LivingKitchen. Zdaj so ga že drugič odpovedali. Že v začetku letošnjega leta, ko so sprva organizatorji načrtovali hibridni dogodek, ki bi se v manjši izvedbi odvijal na sejmišču in spletnih platformah, so ga namreč zaradi takratnega hitrega širjenja koronavirusa po Evropi in Nemčiji popolnoma odpovedali.
Kot so sporočili organizatorji, je izvršni odbor sejma je odločitev o odpovedi sprejel na podlagi posveta z Združenjem nemške pohištvene industrije (VDM) in v dogovoru z drugimi predstavniki pohištvene industrije na mednarodni ravni. »Po posvetovanju s številnimi razstavljavci, predstavniki industrije in trgovinskimi partnerji smo ugotovili, da ni govora o sodelovanju nemških razstavljavcev ali razstavljavcev iz nemško govoreče regije, ali pa je to zelo vprašljivo,« je povedal Jan Kurth, izvršni direktor VDM. Podobne povratne informacije so prišle tudi iz številnih evropskih držav. »Trenutni pogoji v industriji notranje opreme onemogočajo izvedljivost sejma. Te zelo grenke odločitve si nismo olajšali, vendar menimo, da je naša obveznost, da ta korak naredimo zdaj v tesnem posvetovanju z industrijo. Na ta način zagotavljamo jasnost in varnost načrtovanja, ki so tudi v interesu naših razstavljavcev,« pa je povedal izvršni direktor sejma Oliver Frese. Odpoved je omejena zgolj na sejem, ne vključuje pa drugih dogodkov, načrtovanih za pomlad 2022 v Kölnu. Zdaj si bodo prizadevali, kot še pravijo, da bi sejem znova postavili na noge leta 2023.
Sejem, na katerem vsako leto sodelujejo tudi slovenska podjetja in oblikovalci, je leta 2019, ko so ga zadnjič izvedli, obiskalo 128 tisoč obiskovalcev s celega sveta, na najem pa razstavljalo 1233 podjetij. Na ogled postavijo množico vrhunskega oblikovanja, pod katerega se podpisujejo najbolj zveneča imena iz sveta oblikovanja in pohištvene industrije.