Blagovni znamki Iittala in Issey Miyake družijo podobne vrednote in oblikovalska filozofija. »Obe znamki sta bili od nekdaj zvesti svoji filozofiji brezčasnega oblikovanja in ustvarjalnega razmišljanja. Poleg tega pri svojem oblikovalskem delu obe cenita tradicijo, funkcionalnost, obrtno znanje ter uporabo inovativnih materialov in metodologij,« pravi Harri Koskinen, direktor oblikovanja pri podjetju Iittala.
Preprost in minimalistični oblikovalski jezik Japonske in Finske se odlično dopolnjujeta, so povedali ob predstavitvi kolekcije, ki so jo poimenovali Iittala X Issey Miyake. "Obema kulturama je skupno spoštovanje tradicije in navdušenje nad inovativnimi materiali, kar ju je pripeljalo do podobne estetike, ki jo nova kolekcija v celoti uteleša."
»Neprestano raziskovanje in razvoj na področju izdelave oblačil znamke Issey Miyake se je zdaj izkristaliziralo v skupnem projektu s podjetjem Iittala. Tekstilni izdelki niso izdelani samo z najnovejšo tehnologijo pregibanja in plisiranja materiala, ampak tudi s filigranskim ročnim delom. Peterokotnik predstavlja nevsakdanji element. Upamo, da bo to ustvarilo nekaj posebnega,« pravi Midori Kitamura, predsednik oblikovalskega studia Miyake Design Studio.
Izdelke iz tekstila so, kot še pojasnjujejo, ustvarili na podlagi izvirnih tehnik pregibanja in plisiranja Isseyja Miyakeja, ki jih uporabljajo pri svojih oblačilih od poznih osemdesetih let 20. stoletja. Izbran je bil najboljši material, ki obdrži izbrane zgibane in plisirane oblike, in je tudi preprost za vzdrževanje. Izdelki iz tekstila se spremenijo iz dvodimenzionalne v tridimenzionalno obliko, kar spominja na cvet, ki se odpre.
Kolekcijo Iittala X Issey Miyake so prvič javnosti predstavili že aprila v Milanu v času tedna oblikovanja na razstavi znameniti trgovini in galeriji Carla Sozzani na Corso Como 10.