Letos se na 25.300 kvadratnih metrih razstavnih površin predstavlja 297 podjetij iz 19 držav.
Po navedbah organizatorjev to ni le razstava, kjer si je mogoče na enem mestu ogledati dosežke in zadnje trende v pohištveni industriji, ampak skuša kar najširšo javnost opozoriti na pomen oblikovanja kot funkcionalnih in estetskih elementov bivalnih prostorov.
Organizatorji so poleg pestrega razstavnega programa pripravili tudi bogat obsejemski program - med drugim razstave študentov različnih visokošolskih oddelkov in borzo oblikovanja, imenovano Top ideje, kjer svoje idejne rešitve predstavljajo mladi arhitekti in oblikovalci. Tako kot vsako leto so ob otvoritvi podelili tudi nagrade za najboljše kreativne dosežke s področja oblikovanja (Top Ten), ki so izpostavljeni tudi na posebni razstavi, zvečer pa še priznanja za najlepše razstavne prostore. Naše uredništvo pa je v sodelovanju z Gospodarskim razstaviščem in Fakulteto za arhitekturo Univerze v Ljubljani razglasilo zmagovalno rešitev skupnega projekta Arhitekturni dialog, ki jo je pripravila študentka Manja Bergant in si jo lahko ogledate v naši aktualni tiskani izdaji.
Sejem, ki se v organizaciji Gospodarskega razstavišča že tradicionalno odvija vsako leto novembra, sicer obišče okrog 40.000 ljudi - podobno številko pričakujejo tudi letos.
Sejemsko ponudbo si lahko ogledate vsak dan od 10. do 20. ure, zadnji dan, v nedeljo, pa bo sejem vrata zaprl ob 18. uri.
Dogajanje na sejmu Ambient Ljubljana bomo obširno spremljali tudi na naši spletni strani, kjer si boste v prihodnjih dneh lahko ogledali številne videoprispevke o sejemskem utripu, v tiskani izdaji priloge Deloindom, ki izide 16. novembra, pa bomo podrobneje predstavili izdelke, ki jih bodo na pohištvenem sejmu izbrali strokovnjaki s področja arhitekture, oblikovanja, notranje opreme in študentje arhitekture.