»Da bi razumeli Džunglo, moramo upoštevati tradicionalno vpetost Slovenske Istre v tri kulturne prostore, poleg Slovenije in Hrvaške, nismo pozabili niti na Trst. Skrajni čas je bil, da tudi italijanskega gosta znova privabimo z odličnimi koktajli in vrhunsko hrano. Džungla tako omogoča kreiranje nove domačnosti, ki se v Istri nikoli ni omejevala na naše in vaše, temveč je bila v iskanju lastne identitete predvsem lastna in avtentična,« pojasnjuje Ana Klun iz biroja Klun komunikacije, ki so zasnovali interier in celostno podobo lokala, s katerim so želeli, kot še pravi, ustvariti občutke, ki jih gost začuti v najbolj razvpitih in oboževanih lokalih z vsega sveta.
Ob imenu Džungla, ki ga je predlagala skupina investitorjev, so bili po besedah sogovornice kar malo začudeni. »Prva asociacija je bila namreč spomin na diskoteke, kabareje in igralne ter druge salone, prežete z vzorci zeber ter ikonografijo primatov, ki so budili potrebo po vnovičnem premisleku, če je Džungla prava parcela, na kateri bi gradili zgodbo, a se je, kot je za predsodke značilno, zadržanost sesula,« odgovarja Ana Klun in dodaja, da so pozneje imenu Džungla dodali še slogan »Luz yourself find yourself«, ki je še »ena od esenc lokala, ki s fonetično obliko zapisa malce aludira na čase glam muzike in še malo podžge domišljijo«. Da bi bilo ime berljivo in ohranilo enak pomen tudi v italijanskem jeziku, so ga z nagibanjem in obračanjem črk hkrati zapisali kot DŽUNGLA in GIUNGLA. »Preverjeno, zlasti tisti, ki v življenju niso spregovorili besede v našem jeziku, brez težav vidijo želeno,« še pravi sogovornica.
Pri oblikovanju prostora so se po besedah sogovornice izognili prvim oz. tipičnim asociacijam na temo džungle. Občutke, ki jih najdemo v tropskem pragozdu, so raje poustvarili z barvami, materiali in vzorci, subtilno umeščenimi v prostor. »Barvna shema je sestavljena iz barv, ki jih prevladujejo v naravi, na živalih tropskega pragozda. Izbrani materiali so prav tako značilni za džunglo, na prvi pogled pa v oči bode ratan, ki je trenutno tudi globalni trend,« pojasnjuje Klunova izbor barv in materialov.
»Zaradi koncepta lokala, njegove raznolike ponudbe in vzdušja, smo ustvarili mikrookolja,« dodaja sogovornica. Najbolj zagotovo izstopajo gugalnice. In zakaj so prav te umestili v interier? »Zaradi džungle! V tropskem gozdu najdemo veliko plezalk, ki prosto padajo proti tlom in na katerih se lahko živali spretno tudi zagugajo,« odgovarja Klunova. Prav tako so želeli ponuditi nadgrajeno izkušnjo sedenja. »Pri tako pestrih kombinacijah hrane in koktajlov se skoraj ne spodobi, da ne bi malo eksperimentirali tudi pri sedenju. Odločitev je bila prava, saj je za gugalnice, kot pravijo naročniki, vedno vrsta in veljajo za zelo zaželen del lokala,« še pripoveduje sogovornica.
Veliko pozornosti pa vzbujajo tudi toaletni prostori s stilizirano opremo in posebej oblikovano tapeto ter z zvoki pragozda, ki preglasijo zunanji svet.
V biroju pa so poskrbeli tudi za celostno podobo lokala, ki so jo navdihnili labirint, trikotnik in pletenje ratana. »Džungla je neskončen labirint in preplet poti, zato je spogledovanje z labirintom tako rekoč samoumevno. V podobi se ta izgubljenost odraža tudi v sloganu »luz yourself find yourself«. Trikotnik ustreza številu partnerjev projekta, značilen vzorec pletenja ratana s Thonetovih stolov pa boste prepoznali v osnovi neskončnega vzorca. Ko smo združili vsa izhodišča, smo dobili logotip in omenjeni neskončni vzorec, ki zaživi na velikih površinah skozi ves lokal in posebej oblikovanih tapetah v sanitarijah, ki smo jih nadgradili z listi bananovca,« še pove sogovornica.
PREBERITE ŠE: Interier lokala Landerik: Poklon prostoru