
Trženje luksuznih in nadstandardnih nepremičnin poteka po pravilih, ki se bistveno razlikujejo od običajne prodaje stanovanj. Klasični oglasi, množični portali in generični opisi tu ne najdejo svojega mesta. Namesto tega v ospredje stopijo diskretnost, premišljena predstavitev in osebni pristop, ki je prilagojen izjemno ozkemu, a zahtevnemu krogu potencialnih kupcev.
V novi epizodi Deloindom podkasta na temo luksuznih in nadstandardnih nepremičnin se je voditeljica Nina Štajner pogovarjala z nepremičninsko posrednico Matejo Funtek Derča in arhitektko Vesno Mastnak, ki sta razkrili, kako v resnici poteka trženje v najvišjem cenovnem razredu in kaj vse je treba upoštevati, ko se trguje z luksuzom.
Kupci luksuznih nepremičnin ne iščejo svoje nove rezidence na spletnih oglasnikih. Pristop do njih je večinoma oseben, pogosto temelji na priporočilih, portfeljih arhitektov in nepremičninskih svetovalcev, ter t. i. off-market predstavitvah. Takšne nepremičnine se v javnosti pogosto sploh ne pojavijo – vsaj ne na običajen način, pojasnjuje arhitektka.
Čeprav so luksuzne nepremičnine že same po sebi izstopajoče, to še ne pomeni, da jih ni treba posebej pripravljati na trg. Ravno nasprotno – vrhunska predstavitev je ključnega pomena. Od profesionalnih fotografij, tlorisov in video sprehodov do dron posnetkov in premišljenih besedil – vsak detajl mora kupcu takoj vzbuditi občutek, da si ogleduje nekaj edinstvenega.
A to je šele prvi korak. Kupci v tem segmentu so izredno informirani, natančni in pogosto zelo zahtevni. Ne zanimajo jih splošni opisi – želijo konkretne informacije o materialih, opremi, blagovnih znamkah, energetski učinkovitosti, arhitekturnih rešitvah in tudi viziji prostora, iz izkušenj pove nepremičninska posrednica. Vse mora biti pripravljeno vnaprej, pogosto še preden pride do ogleda. V ospredju je tudi zgodba – tista edinstvena nota, ki da nepremičnini identiteto.
Vesna Mastnak
Večine projektov, ki jih projektiram, na žalost ne morem pokazati, saj podpišem non-disclosure agreement, se pravi pogodbo o nerazkrivanju podatkov, tako da na žalost ne smem razkriti niti informacij, kje se to nahaja, niti kakšne so te slike med ali po samem projektiranju ali pa po končani izvedbi.
V podkastu boste izvedeli še, zakaj arhitekti in projektanti pri tovrstnih projektih pogosto ne smejo razkrivati nobenih informacij, kaj sploh naredi nepremičnino nadstandardno ter kakšne zahteve in pričakovanja imajo investitrorji in kupci v luksuznem segmentu.
PRISLUHNITE CELOTNEMU PODKASTU