Setveni koledar

Dober dan!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
Nepremičninski trg

Luksuzne nepremičnine: zakaj jih (skoraj) nikoli ne vidite v oglasih? (VIDEO)

Zakaj je pri prodaji luksuzne vile diskretnost pomembnejša od oglasa na portalu? Odkrijte, kako poteka trženje luksuznih nepremičnin.
Luksuznih nepremičnin skoraj nikoli ne najdemo med oglasi, ker se tržijo diskretno – preko osebnih priporočil, zasebnih portfeljev in t. i. off-market pristopa, kjer je ključen oseben stik, ne javna izpostavljenost. Foto Voranc Vogel/Delo
Luksuznih nepremičnin skoraj nikoli ne najdemo med oglasi, ker se tržijo diskretno – preko osebnih priporočil, zasebnih portfeljev in t. i. off-market pristopa, kjer je ključen oseben stik, ne javna izpostavljenost. Foto Voranc Vogel/Delo
21. 5. 2025 | 07:00
21. 5. 2025 | 07:26
3:02

Trženje luksuznih in nadstandardnih nepremičnin poteka po pravilih, ki se bistveno razlikujejo od običajne prodaje stanovanj. Klasični oglasi, množični portali in generični opisi tu ne najdejo svojega mesta. Namesto tega v ospredje stopijo diskretnost, premišljena predstavitev in osebni pristop, ki je prilagojen izjemno ozkemu, a zahtevnemu krogu potencialnih kupcev.

V novi epizodi Deloindom podkasta na temo luksuznih in nadstandardnih nepremičnin se je voditeljica Nina Štajner pogovarjala z nepremičninsko posrednico Matejo Funtek Derča in arhitektko Vesno Mastnak, ki sta razkrili, kako v resnici poteka trženje v najvišjem cenovnem razredu in kaj vse je treba upoštevati, ko se trguje z luksuzom.

Kupci luksuznih nepremičnin ne iščejo svoje nove rezidence na spletnih oglasnikih. Pristop do njih je večinoma oseben, pogosto temelji na priporočilih, portfeljih arhitektov in nepremičninskih svetovalcev, ter t. i. off-market predstavitvah. Takšne nepremičnine se v javnosti pogosto sploh ne pojavijo – vsaj ne na običajen način, pojasnjuje arhitektka.

Čeprav so luksuzne nepremičnine že same po sebi izstopajoče, to še ne pomeni, da jih ni treba posebej pripravljati na trg. Ravno nasprotno – vrhunska predstavitev je ključnega pomena. Od profesionalnih fotografij, tlorisov in video sprehodov do dron posnetkov in premišljenih besedil – vsak detajl mora kupcu takoj vzbuditi občutek, da si ogleduje nekaj edinstvenega.

A to je šele prvi korak. Kupci v tem segmentu so izredno informirani, natančni in pogosto zelo zahtevni. Ne zanimajo jih splošni opisi – želijo konkretne informacije o materialih, opremi, blagovnih znamkah, energetski učinkovitosti, arhitekturnih rešitvah in tudi viziji prostora, iz izkušenj pove nepremičninska posrednica. Vse mora biti pripravljeno vnaprej, pogosto še preden pride do ogleda. V ospredju je tudi zgodba – tista edinstvena nota, ki da nepremičnini identiteto.

image_alt
Svet luksuznih nepremičnin: »Večine projektov ne smem razkriti – podpišem pogodbo o nerazkrivanju podatkov« (VIDEO)

V podkastu boste izvedeli še, zakaj arhitekti in projektanti pri tovrstnih projektih pogosto ne smejo razkrivati nobenih informacij, kaj sploh naredi nepremičnino nadstandardno ter kakšne zahteve in pričakovanja imajo investitrorji in kupci v luksuznem segmentu.

PRISLUHNITE CELOTNEMU PODKASTU

Sorodni članki

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine