Namen priznanja oziroma nagrade je prepoznati družbe, ki sistematično izboljšujejo kakovost svojih storitev, ter jih spodbuditi k nadaljnjim projektom posodobitve dela, znanja in komuniciranja. Priznanje odraža tudi celovitost in odličnost sodelovanja s strankami.
Podeljevalci so med drugim ocenjevali celovitost ponudbe, poprodajne dejavnosti in oceno internetnih strani, ki so pri prodaji nepremičnin vse bolj pomembne. Letos so v okviru tekmovanja preverjali tudi odzivnost agencij s tako imenovanim skrivnim klicem. Ugotovili so, da imajo nepremičninske družbe v Sloveniji na tem področju še veliko rezerv in možnosti za izboljšave.
Zoran Veleski, direktor Mreže nepremičnin, ki je v vseh omenjenih kategorijah prejela najvišje ocene, je ob tem povedal: »Veseli smo priznanja za kakovost našega dela in storitev. K odličnosti poslovanja in sistematičnemu izboljševanju kakovosti stremimo že od svojih začetkov pred več kot 10 leti. Nenehno se izobražujemo, tako pri nas kot v tujini, ter išèemo nove, uporabniku prijaznejše in hitrejše poti do nepremičnin«.