14 načinov, ki vam bodo pomagali, da boste čim bolj organizirani

28. 4. 2019 | Besedilo: T. S. P. | Fotografije: Shutterstock

dom, organiziranje, nered, seznam, dnevnik

Vsi bi bili radi mojstri organizacije. Nikoli več pozabiti na sestanek, kremo za sončenje ali dogodek v vrtcu – sliši se sanjsko, pa je tudi realno? Obstajajo načini, s katerimi si lahko pomagamo do čim boljše organizacije – tako doma kot na delu.

Vse si zapišite

Seznami in dnevniki naj postanejo vaši najboljši prijatelji. Zapišite si vse sestanke, telefonske številke in opomnike, saj se je zanašati na spomin lahko izčrpavajoče.

Brez motenj

Če vas med delom nekaj zmoti, ga nikar brezglavo ne prekinite. Vzemite listek in nanj zapišite, kaj morate ali ste hoteli še narediti – tako se boste lažje vrnili k delu, če ste ga morali prekiniti.

Nov dan se začne že prejšnji večer

Pred spanjem profesionalni čistilci in organizatorji pospravijo kuhinjo in dnevno sobo, napolnijo pralni in pomivalni stroj, saj se zjutraj ne želijo zbuditi v kaos.

Vse naj ima svoje mesto

Vsaki stvari v svojem domu določite mesto. Ne kupujte novih stvari, dokler jim pred tem že niste določili mesta.

Upravljanje s časom

Določite, koliko časa boste porabili za določena opravila. Na takšen način bo vaš dan bolj strukturiran, opravila pa hitreje opravljena.

Ne opravljajte več stvari hkrati

Če hočete biti dobro organizirani, potem ne opravljajte več stvari hkrati. Posvetite se eni, jo uspešno zaključite in se lotite naslednje.

Ko imate čas

Če imate eno ali pol ure časa, izberite kotiček, kjer se v vašem stanovanju nabira največ šare. Posvetite se organiziranju omenjenega kotička, a tam ne ostanite več kot 30 minut do ene ure.

Majhna opravila

Majhna opravila pomenijo veliko: pred odhodom v službo pospravite umazano posodo v pomivalni stroj. Ali pa v pralni stroj naložite umazano perilo.

Nič več stvari

Ne kupujte novih stvari. Za darilo si raje zaželite kakšno izkušnjo: izlet, večerja v restavraciji, obisk kina, pohod v hribe.

Kovčke izpraznite takoj, ko pridete domov

Kovčke, vrečke in drugo opremo pospravite takoj, ko pridete z dopusta domov. Če si boste vzeli čas za počitek, bodo torbe na hodniku stale še vsaj nekaj dni.

Rutina

Ustvarite rutino: določite dan za nakupovanje, dan za pranje posteljnine, dan za pregledovanje stare pošte. Na takšen način boste lahko pridobili dovolj časa za fizično aktivnost in si kakšen dan privoščili poležavanje v postelji.

Seznami

Napišite seznam, kaj vse morate še postoriti, pospraviti in kaj morate kupiti v trgovini. S seznami, s katerih boste lahko prečrtali opravljene stvari, boste dobili občutek, da ste nekaj dosegli.

Etikete

Vse stvari označite z etiketami. Tako ne boste le vi vedeli, kam gre kakšna stvar, ali kaj je v kakšni škatli, temveč bodo vedeli tudi drugi družinski člani.

Znebite se nereda

Če hočete biti dobro organizirani, potem se morate znebiti nereda. Tega se lotevajte pogosto in s čim manj usmiljenja. Obdržite le tiste stvari, ki jih potrebujete, so vam všeč ali pa jih redno uporabljajte, vseh ostalih se znebite.

Deli na facebooku

Deli na drugih omrežjih

Or use your account on Blog

Error message here!

Hide Error message here!

Forgot your password?

Or register your new account on Blog

Error message here!

Error message here!

Hide Error message here!

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link to create a new password.

Error message here!

Back to log-in

Close
Več informacij DELOINDOM Logo

Zakaj imamo v uredništvu Dela in dom radi piškotke?

S potrditvijo piškotkov nam omogočate uporabo analitičnih orodij, s katerimi izvemo, kaj radi berete in česa ne. Želimo ustvarjati kakovostne vsebine, ki jih boste z veseljem prebirali, zato vas prosimo, da potrdite piškotke na spletnih mestih Dela d.o.o.

STRINJAM SE
newsletter
deloindom logo

Prijavite se na e-novice in bodite na tekočem!

Nadaljuj na prijavo >
newsletter
deloindom logo

Naročite se
na DELOINDOM

NAROČI SE